دشمنان از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های سپاه هراس دارند/ سپاه کارنامه بسیار درخشانی از خود بر جای گذاشته

امام‌جمعه بروجرد گفت: نقش سپاه در حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن مشهود است و سپاه در طول این سال‌ها کارنامه بسیار درخشانی از خود بر جای گذاشته است.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۵۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام حسن ترابی امام‌جمعه بروجرد در خطبه‌های امروز نماز جمعه بروجرد ضمن اشاره به حمله موشکی آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه افزود: ارتش سوریه پیروزی‌های بزرگی در کشور به دست آورده بود و حمله شیمیایی یک دروغ آشکار و یک توطئه حساب‌شده بود که آمریکا و همدستان آن طراحی کردند.

امام‌جمعه بروجرد اظهار داشت: رئیس‌جمهور فرانسه ناشیانه در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که طرح حمله موشکی به سوریه از سه ماه پیش آماده بود و تنها به دنبال بهانه‌ای بودند و مردم سوریه این تجاوز وحشیانه را محکوم کردند.

به گفته وی این توطئه دیگر آمریکا نیز شکست خورد و جز رسوایی بیشتر و هزینه‌های هنگفت نتیجه‌ای نداشت.
خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سالروز تأسیس سپاه افزود: در اردیبهشت‌ماه سال 58 امام (ره) رسماً تأسیس سپاه با شرح وظیفه پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن را اعلام کردند و با این فرمان تاریخی عده زیادی از حافظان انقلاب و نظام و پیروان ولایت‌فقیه در مجموعه‌ای جدید مسئولیت یافتند.
وی با اشاره به این‌که در طول این سال‌ها سپاه در همه مأموریت‌ها موفق عمل کرده است گفت: نقش سپاه در حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن مشهود است و سپاه در طول این سال‌ها کارنامه بسیار درخشانی از خود بر جای گذاشته به‌طوری‌که نقش سپاه در دفاع از منافع ملی و تأمین امنیت، دفاع از ارزش‌های والای انقلاب و پیشبرد اهداف آرمان‌های انقلاب بر هیچ‌کسی پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام ترابی تصریح کرد: همان‌گونه که انقلاب اسلامی ایران منحصربه‌فرد است سپاه هم یک مولود منحصربه‌فرد است و دشمنان با توجه به موفقیت‌های سپاه در امتداد ایران هراسی اقداماتی را انجام می‌دهند و نشان می‌دهد که دشمنان از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های سپاه در همه زمینه‌ها هراس دارند.

به گفته وی آخرین نقش سپاه در پیروزی مقاومت و شکست داعش در سوریه بود و دشمن همه تلاش خود را به‌کاربرده تا منطقه را به تصرف خود درآورد اما با شکست همراه شد و بخش اعظمی از این پیروزی‌ها در سوریه مرهون زحمات و ازخودگذشتگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم بود.

امام‌جمعه بروجرد اضافه کرد: مقام معظم رهبری سپاه را به‌عنوان یک نعمت الهی برای کشور می‌داند که در این سال‌ها خدمات خاصی را ارائه داده است و ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در این سال‌ها به‌خوبی به وظایف خود عمل کرده است.

وی با اشاره به‌روز جانباز افزود: روز جانباز فرصت خوبی برای تجلیل از جانبازان و خانواده‌های مقاوم آن‌هاست و جانبازان شهیدان زنده هستند که خداوند فرصتی به آن‌ها داده تا پیام خون شهیدان دفاع مقدس را به دیگران برسانند و کارهای نیمه‌تمام را تمام کنند و به آیندگان و کسانی که دوران جنگ را ندیدند این پیام را برسانند.

خطیب جمعه بروجرد رجب، شعبان و رمضان را سه ماه عنوان کرد که  یادآور حوادث و فرصت‌های مغتنمی برای بشریت هستند که خداوند برای تکامل انسان‌ها درگذر زمان رقم‌زده و بهترین موقعیت را برای بهره‌مندی روح و جان انسان فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: شعبان مانند رجب فرصت مناسبی برای کسب معنویت است، اعیاد شعبانیه موجبات شادی مؤمنان را فراهم می‌کند و انسان خود را در این ماه برای ورود به ماه خدا آماده می‌کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات