خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در خطبه های نمازجمعه:

باید به اصول دین پایبند باشیم

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: با انجام اصول دین می توانیم به بخشی های از وظایف دینی خود عمل کنیم و پایبندی به اصل دین است که مایه نجات ما می شود.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۶۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ثلاث باباجانی، نماز جمعه شهرستان ثلاث باباجانی با حضور مردم مذهبی و متدین ثلاث باباجانی به امامت ملا احمد شیخی در مسجد جامع شهر تازه آباد برگزار شد.

 

ملا احمد شیخی در خطبه های این هفته از نماز جمعه گفت: ما باید وظایف خود را بشناسیم و باید آمادگی این را داشته باشیم تا در قیامت جواب سوالات ملائکه را بتوانیم بدهیم.

 

وی افزود: ما باید به عملکرد خود افتخار نکنیم چرا که در این دوره و زمانه عملکرد بخصوصی را نداریم پس باید خود را سربازی بدانیم که وظایف خود را بدانیم.

 

وی بیان داشت: اصل دین را باید به پا داریم و نگذاریم در این حوزه شکست بخوریم. ماموستا شیخی در ادامه اظهار داشت : باید به بخشش و گذشت پروردگار امید داشته باشیم و بزرگترین پشتوانه ما پروردگار است.

 

وی گفت: اصل دین سرمایه مسلمانان است و نباید مسلمانان اجازه دهند این سرمایه را از دست بدهند.

 

وی با اشاره به آیات و احادیث عنوان کرد: خداوند می فرماید جنت را به کسی می دهد که جان و مالش را بدهد و این نشان می دهد باید زحمت و سختی بکشیم و از جان و مال خود بگذریم تا به هدیه الهی دست یابیم.

 

وی افزود : تا سختی و رنج نکشیم صاحب گنج نخواهیم شد، پس بیاییم تا سرمایه خود را در اصل دین الهی قرار دهیم .

 

وی گفت: باید اسم فقط اسم پروردگار باشد و نام الله سرلوحه همه ی کارها و برنامه هایمان باشد و نگذاریم اسم الله فراموش شود .

 

وی خاطرنشان کرد: لشکر زمین و آسمان متعلق به پروردگار هستند و هر کدام از موجودات به نوعی به ستایش پروردگار مشغول هستند.

 

ویگفت: ملائکه ها با عظمتی که دارند همیشه مشغول ذکر پروردگار هستند و این نشان از اهمیت عبادت پروردگار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار