رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: از فردا تا اواسط هفته آینده آسمان این استان به تناوب با وزش باد، کاهش دما و بارش پراکنده باران همراه است.
کد خبر: ۹۰۰۸۴۷۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بسطامی با بیان اینکه امروز آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد گرم در ارتفاعات پیش بینی می شود افزود: از صبح فردا شاهد وزش باد نسبتا شدید شمالی در برخی مناطق شدید، افزایش ابر، کاهش نسبی دما به ویژه بعدازظهر و شب همراه با بارش پراکنده باران خواهیم بود.
رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان این استان روزهای یکشنبه و دوشنبه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و کاهش نسبی دما پیش بینی شده و از عصر دوشنبه تا صبح سه شنبه ابری با بارندگی و وزش باد همراه بوده که بارش ها در مناطق سردسیر و ارتفاعات بصورت برف خواهد بود.
بسطامی با اشاره به اینکه از روز سه شنبه به تدریج از میزان ناپایداری ها کاسته می شود افزود: آسمان مازندران چهارشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و پنج شنبه نیز نیمه ابری تا ابری همراه به بارش پراکنده باران پیش بینی می شود. همچنین دریا از فردا مواج خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها