امام جمعه موقت سراب:

ولایت مداری و روحیه جهادی مشخصه اصلی سپاه است

امام جمعه موقت سراب، با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،به عنوان اساسی ترین و مهم ترین نهاد انقلابی، به ولایتمداری، روحیه انقلابی، دانش و آمادگی رزمی در جهان شناخته شده است.
کد خبر: ۹۰۰۸۵۱۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۲

حجت الاسلام علی علی اکبری با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران در سال 1358 افزود:سبزپوشان این نهاد مقدس و جان بر کف، از آرمان های انقلاب، نظام و رهبری در تمامی صحنه ها دفاع می کنند.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان آذربایجان شرقی، این سفر را فرصت مناسبی برای بیان مطالبات مردم و پیگیری پروژه های ضروری دانست و گفت: از مسوولان و نمایندگان مجلس انتظار می رود در این سفر، با مطرح کردن مشکلات اقتصادی، پیگیری پروژه های لازم الاجرا، ضمن تحقق وعده های قبلی، راهگشای مطالبات مردم نیز باشند.
حجت الاسلام علی اکبری، حمله موشکی و نظامی آمریکا و متحدانش به سوریه را تجاوزی آشکار به تمامیت ارضی یک کشور دانست و این اقدام را محکوم کرد.
وی افزود: این اقدام نظامی آمریکا علیه کشور سوریه، نه تنها با مخالفت های بین المللی روبروست،بلکه در کشورهای خود متجاوزان نیز با اعتراض روبرو شد.
خطیب جمعه سراب با تاکید برضرورت حمایت از کالای ایرانی گفت: افزایش تولید و مصرف کالای داخلی، بازاریابی، مدیریت در کاهش واردات و جلوگیری از ورود اجناس قاچاق ، اشتغال و رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار