فرمانده سپاه شبستر:

پاسداران نماد اقتدار نظام/ سپاه جریان ساز است نه جریان پذیر

فرمانده سپاه شبستر روز گذشته در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک اعیاد شعبانیه و روزهای جانباز و پاسدار گفت: پاسداران و بسیجیان در کنار دیگر نیروهای مسلح نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۹۰۰۸۵۲۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی اظهار کرد: اگرامروز دشمن به تمام توان تلاش می‌کند سپاه پاسداران را در افکار عمومی تخریب کند و سپاه مورد هجمه دشمنان انقلاب قرار گرفته است به علت قرار گرفتن سپاه پاسداران در صراط مستقیم انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه شبستر افزود: امروز ما در سپاه افتخار می کنیم که مورد حمله تمام عیار دشمنان انقلاب قرارگرفته‌ایم چراکه این هجمه نابرابر دشمنان فرا منطقه ای، حکایت از از کار درست سپاه در صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی  است.

رضایی اضافه کرد: سپاه پاسداران از اول انقلاب با توجه به فرامین ولی فقیه و سیاست های کلان نظام اسلامی در کنار انقلاب قرار گرفته است و به همین خاطر سپاه پاسداران در مسیر بادهای جناحی و حزبی قرار نخواهد گرفت.

فرمانده سپاه شبستر تاکید کرد: سپاه جریان سازاست نه جریان پذیر، به این خاطر همیشه پویایی خود را حفظ می کند و بدون پشتوانه الهی و مردمی سپاه نیست و اگر امروز سپاه و بسیج مورد محبت مردم انقلابی ایران اسلامی قرار گرفته و می گیردب خاطر ظرفیت ولایت پذیری و جایگاه مردمی سپاه و ماموریت های موفق سپاه در طول تاریخ انقلاب اسلامی است.

رضایی ادامه داد: سپاه پاسداران تاکنون توانسته به عنوان فرزندان این مردم و ولی فقیه در جایگاه و ماموریت های ابلاغی خود، وظیفه امانت داری را به نحو احسن بجا آورده و عملیاتی کند.

وی بیان کرد: هر فرد، گروه و یا حزبی بخواهد در تداوم انقلاب اسلامی و سیاست های آن که امروز تفکر این تمدن اسلامی با وجود ایران قدرتمنداسلامی تا جوار مرزهای رژیم غاصب صهیونیستی کشیده شده است فتنه ایجاد کند، دانسته و یا ندانسته در حیاط خلوت دشمن قدم برداشته است.

رضایی اضافه کرد: درکشور نقد لازم بوده و موجب پویایی می شود و آن نقدی است که مصلحانه و برمبنای انصاف باشد نه نقدی که بخواهد از خط قرمزها عبور کند.

وی ابراز کرد: صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی جزو وظایف ذاتی و قانونی سپاه است و به اقلیت اشخاص و گروه هایی که دانسته هیزم بیار معرکه دشمن می شوند قاطعانه هشدار می دهیم که اگر علیه امنیت ملی و وحدت عمومی جامعه حرکت کنند و خواسته های دشمن را در جامعه پیاده کنند باید پاسخ گوی مطالبات بحق مردم انقلابی ایران باشند و این کجروی ها و بداخلاقی های هدفمند که اقتدار نظام و منافع عمومی را نشانه گرفته اند از حافظه فرزندان این ملت در سپاه پاسداران حذف نخواهد شد.

رضایی با اشاره به اهداف دشمنان در عرصه جنگ نرم گفت: اهل قلم افسران جبهه فرهنگی هستند که رسالت خود را بدون توجه به سیاست های حزبی و جناحی قاطعانه در مسیر گفتمان اصیل انقلاب اسلامی انجام می دهند و کار فرهنگی  اصحاب رسانه در عرصه فعلی و در مواجهه با جبهه تمام عیار نرم دشمنان کمتر از اجر جهاد نیست.

وی اظهار داشت: سپاه خادم مردم است ولی در برابر دشمن و ایادی پیاده نظام داخلی آن چون دژی مستحکم و مقتدر است و تابحال پشت سر ولایت محکم ایستاده و خود را از این پس نیز فدایی ولایت و کلام و فرموده ولی می داند.

فرمانده سپاه شبستر در بخش پایانی سخنان خود با هشدار به جریانی که به خیال خام خود می خواهند با عادی سازی رفتار، سیاست های غربی کردن جامعه را در شبستر عملیاتی کنند یادآور شد: حرکات هدفمند و مسموم ایادی انگشت شمار بانگاه های لیبرالی کاملا توسط سپاه و سربازان گمنام امام زمان درسپاه پاسداران رصد می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها