فرمانده سپاه امام صادق (ع):

ایمان و تقوا مهم­ ترین سلاح پاسداران انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در دیدار با رئیس و جمعی از کارکنان شرکت همراه اوّل به مناسبت سال روز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: ایمان و تقوا مهم ­ترین سلاح پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۰۸۵۲۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۵

ایمان و تقوا مهم­ ترین سلاح پاسداران انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو با اشاره به رشادت ­های پاسداران در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: پاسداران استان بوشهر در دوران دفاع مقدس علاوه بر دفاع از مرزهای زمینی، به دلیل ساحلی بودن این استان در دریا نیز از مرزهای کشور دفاع کردند.

وی افزود: جنگ در شرایطی به دریا انتقال پیدا کرد که جبهه استکبار به این نتیجه رسیده بود که در زمین حریف رزمندگان اسلام نمی­ شود.

این یادگار دوران دفاع مقدّس تصریح کرد: با کشیدن صحنه جنگ به خلیج فارس از سوی جبهه استکبار، امام خمینی (ره) با عمق نگاه راهبردی خود فرمان عملیات ­های مقابله به مثل در دریا را صادر کرد و از رزمندگان خواست تا به ازای هر کشتی ایرانی که مورد حمله قرار می ­گیرد یک کشتی از جبهه استکبار را مورد هدف قرار دهند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) اذعان کرد: سپاه در چنین شرایطی با امکاناتی محدود امّا با فرهنگ عاشورا وارد جنگ دریایی شد و طوری از انقلاب اسلامی دفاع کرد که آمریکایی ­ها قدرت نظام اسلامی را در دریا چشیده و به این نتیجه رسیدند که شرایط خاصی در دریا حکم­ فرماست و توان مقابله با نظام اسلامی را در این عرصه ندارند.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: جنگ در دریا به مراتب سخت ­تر از خشکی است و پیچیدگی ­های فراوانی دارد امّا ما توانستیم با پیروزی در این جنگ، برگ زرینی در صفحات تاریخ ثبت و ضبط کنیم و امروز نیز جمهوری اسلامی با زبان نیروی دریایی سپاه اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی خوبی در خلیج فارس دارد و همین مسئله که به لطف خدا انجام شده است باعث شکسته شدن حیثیّت و ابهت پوشالی آمریکا در مقیاس بین المللی شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار