مدیر کل کتابخانه های عمومی استان: کتاب های فاخر نویسندگان بومی استان در نشست های جمع خوانی ،معرفی کتاب و نشست های نقد و بررسی مورد توجه قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۰۰۸۵۴۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

توجه به آثار فاخر نویسندگان بومی استان در اولویت برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل؛ مراسم نقد و رونمایی کتاب « سیر تحول معرق در ایران» اثر رضا یوسف خانی با حضور علاقه مندان رشته میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و همچنین مسئولین استانی در محل سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی اردبیل نقد و رونمایی شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در این مراسم با اشاره به اجرای طرح های نوین و خلاقانه در کتابخانه های عمومی به منظور ایجاد انگیزش و رغبت در بین اقشار مختلف به منظور مطالعه کتاب افزود؛ رونمایی کتاب یکی از راهکار های معرفی کتاب به اقشار مختلف بوده و این روش موجب علاقه مندی مردم جهت مطالعه کتاب خواهد شد.

دکتر رباب عزیزخانی افزود؛ برای رونمایی و معرفی آثار فاخر و تاثیر گزار نویسندگان بومی استان اهتمام داریم و برنامه ریزی لازم به منظور شناساندن و معرفی این آثار در دستور کار کتابخانه های عمومی استان قرار گرفته است.

وی همچنین کتاب سیر تحول معرق درایران را جزو آثاری دانست که می تواند نقش مهمی در اشتغال جوانان و بویژه زنان خانه دار داشته باشد و خلاقیتها و هنرهای بومی ومحلی مردم استان را تجلی نماید.

در ادامه این مراسم نویسنده کتاب و هچنین دونفر از افراد صاحب نظر آقایان هوشنگ زمانیان و علیرضا دباغ عبداللهی معاون میراث فرهنگی این کتاب را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور مسئولین و مقامات دستگاه های فرهنگی استان ضمن رونمایی کتاب از نویسنده این اثر هنری با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظرات