فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان:

تدبیر تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بالاترین تدبیر ها بود

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های نظامی و اقتصادی و فرهنگی آمادگی بسیار بالایی داشته و سینه خود را در مقابل توطئه‌های دشمنان سپر کرده است.
کد خبر: ۹۰۰۸۵۶۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زنجان، سردار جهانبخش کرمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: پیامبر فرموده‌اند که امام حسین(ع) سفینه نجات است، امام حسین(ع) مورد لطف ائمه اطهار و پیامبر بودند .

وی با تاکید بر آمادگی سپاه برای مقابله با دشمنان، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های نظامی و اقتصادی و فرهنگی آمادگی بسیار بالایی داشته و سینه خود را در مقابل توطئه‌های دشمنان سپر کرده است.

سردار کرمی با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی برای پا بر جا ماندن انقلاب اسلامی سپاه پاسداران را تاسیس و این یک تدبیر بالا از سوی ایشان بود، گفت: کشورهای عربی فاقد نیروی عظیم بسیج، در مقابله با دشمنان به مشکل برخورده‌اند که این موضوع نشان از هوش بالای رهبر انقلاب  اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه امام راحل، تکلیف و وظیفه سپاه را تا آخر مشخص کردند که سپاه باید عاشورایی از انقلاب دفاع کند، عنوان کرد: رسالت نامگذاری روز پاسدار در سالروز ولادت امام حسین(ع) این است که سپاه از ولایت، انقلاب، اسلام و کشور حسین‌وار دفاع کند.

وی با بیان اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های بسیاری را از خود نشان دادند، گفت: به کارگیری نیروی بسیج یکی از هنرهای سپاه است و این نهاد مقدس یادگار امام راحل است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به رشادت رزمندگان در عملیات‌های بیت المقدس ، ثامن‌الائمه بدر ، ، فتح المبین ، خیبر و والفجر 8، گفت: این عملیات‌ها نمونه‌ای از رشادت‌های دوران جنگ تحمیلی است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمنان در یکی از توطئه‌های خود قصد به خطر انداختن امنیت پرواز جمهوری اسلامی ‌را داشتند که با فرمان حضرت امام(ره) سپاه وارد امنیت پرواز کشور  شده و امنیت را برقرار کرد، اظهار کرد: دشمنان امروز جایگاه ولایت فقیه را مورد هدف قرار داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حرکت ولایی ، مردم‌داری و شجاعت است، افزود: سپاه با ارتش، بسیج و نیروهای انتظامی در برقراری امنیت کشور هماهنگی بسیار خوبی دارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه سپاه در جنگ نرم نیز پیش‌گام شده و در مقابل دشمنان ایستاده است، تصریح کرد: سپاه در حوزه بسیج سازندگی هزاران پروژه سازندگی را در کشور انجام داده است‌.

 

ارسال نظرات