فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد گفت: در راستای تامین امنیت حاشیه شهر مشهد و با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه حر مشهد یک کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۰۰۸۵۹۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه  در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: عوامل شبکه اطلاعات سپاه ناحیه حر مشهد در پی شناسایی و رصد فروشندگان مواد مخدر در حاشیه شهر؛ موفق به شناسایی یکی از عمده فروشان مواد در منطقه کال دروی خیابان سرهنگ شدند.
 
وی ادامه داد:  پس از هماهنگی با مقام قضایی؛  با اقدام به موقع بسیجیان قرارگاه شهید سالاری حوزه ۲  این ناحیه در منطقه‌ای معروف به حاشیه کال دروی  فروشنده مواد مخدر بود دستگیر شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر مشهد بیان داشت: بسیجیان قرارگاه شهید سالاری در طی یک اقدام سریع و هماهنگ به مخفیگاهش ورود نموده و متهم به نام مرتضی احمدی ۳۸ ساله که قصد متواری شدن را داشت دستگیر و از مخفیگاه وی مقدار یک کیلوتریاک و اقلام سرقتی شامل ۳ دستگاه تلویزیون ال ای دی ۶۰ اینچ،   ۲ دستگاه موتور سیکلت، چندین دستگاه دوچرخه، افشانه فلفل، شوک، زیورآلات و غیره که در مجموع ارزش تقریبی کالای مسروقه بالغ بر هشت میلیون تومان داشت کشف و به همراه متهم تحویل مقام قضایی گردید.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های به وجود آمده با دستگاه قضا این فرد جهت سیر مراحل قانونی و قضایی به ناجا تحویل داده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها