سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: از جانبازان باید به عنوان شهیدان زنده یاد نمود چرا که در راه اسلام و وطن جان برکف در مقابل دشمنان ایستادند و این عزیزان سند افتخار نظام و سرمایه‌های معنوی کشور هستند.
کد خبر: ۹۰۰۸۵۹۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

جانبازان شهدای زنده انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام میثم فیاضی صبح امروز در همایش کارکنان سپاه استان اردبیل با تبریک میلاد حضرت عباس(ع) علمدار کربلا و روز جانباز اظهار داشت: از جانبازان باید به عنوان شهیدان زنده یاد نمود چرا که در راه اسلام و وطن جان برکف در مقابل دشمنان ایستادند و این عزیزان سند افتخار نظام و سرمایه‌های معنوی کشور هستند.

وی افزود: یقیناً تمامی عزت و عظمت و استقلال و آزادی موجود درجامعه، پس ازالطاف الهی، مدیون و مرهون مجاهدت‌ها و رشادت‌ها، شهادت‌طلبی‌ها و بالاخص مرهون صبر و پایداری و مقاومت جانبازان سرافراز و خانواده‌های صبور آنان است.

حجت الاسلام فیاضی ادامه داد: دشمن با مشاهده عزیزان جانباز به این نتیجه رسیده که تقابل با مردم ایران کار ساده ای نیست و اینگونه برای دشمن عظمت و فداکاری مردم پای خیمه انقلاب نشان داده می شود.

فیاضی گفت: جانبازان با خدای خود معامله نموده اند و بهای این معامله کمتر از شهادت نبوده و اجر آنان در پیشگاه پروردگارشان محفوظ است.

وی با اشاره به جانفشانی جانبازان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس، گفت: روحیه جانبازی و آزادگی، بی آن که محدود به دوران دفاع مقدس باشد، در مقطع زمانی پس از این دوره نیز، با مسئولیت پذیری و آگاهی هر چه بیشتر توام بوده و منشاً اثر خیر بوده است.

مسئول نمانیدگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) بابیان اینکه دشمن از وجود سپاه پاسداران ترس دارد و این نشان از حقانیت این نهاد بزرگ انقلابی است، گفت: خدمات سپاه پاسداران در بخش‌های سازندگی، فرهنگی و بهداشت و درمان و ... بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

ارسال نظرات