خبرهای داغ:
صورت گرفت:

دیدار رئیس اتاق بازرگانی استان با مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی استان، آمادگی این مرکز را برای همکاری با دستگاه های مختلف جهت حمایت از کالای ایرانی اعلام کرد.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۲۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی استان، بر لزوم همکاری دستگاه های مختلف استان برای تحقق عینی «حمایت از کالای ایرانی» تأکید کرد و افزود: نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب با هدف تحرک و پویایی جامعه صورت می گیرد؛ که در این راستا همه دستگاه ها باید به گونه ای برنامه ریزی نمایند تا منویات معظم له بصورت عینی و ملموس در جامعه تحقق یابد.
وی در ادامه به اقدامات جزیره ای و خلاء های قانونی در حوزه ی واردات و مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره و ابراز امیدواری کرد که با تمهیدات مراجع ذیصلاح این خلاءها برطرف و زمینه مطلوب برای تولید کالای با کیفیت ایرانی فراهم شود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه رسانه را حلقه ی اتصال بین مصرف کنندگان، تولید کنندگان و سیاست گذاران دانست و تصریح کرد: رسانه آمادگی دارد که نقش ممتازتری برای تبیین موانع و چالش های فرارو در حوزه های مختلفِ (مصرف، تولید و سیاستگذاری) و همچنین برندسازی برای کالای ایرانی ایفا نماید.
گفتنی است صداوسیمای مرکز قزوین علاوه بر تولید و پخش برنامه های روزانه با رویکرد حمایت از تولید کالای ایرانی و تولید گزارش هایی خبری با همین موضوع، دو برنامه رادیویی و تلویزیونی را با رویکرد پرداخت صد درصدی به موضوع شعارسال بصورت مستمر تا پایان سال تولید و پخش می کند.
کشاورز رئیس اتاق بازرگانی استان هم در این دیدار با قدردانی از صداوسیمای مرکز قزوین بخاطر اهتمام در تولید برنامه هایی با موضوع حمایت از کالای ایرانی گفت: در کنار رسانه سایر دستگاه ها بویژه دستگاه های حاکمیتی و بانک ها هم باید عزمی راسخ در این زمینه داشته باشند تا کالاهای با کیفیت ایرانی در شرایطی عادلانه، با تسهیلات کم بهره و قابل رقابت با کالاهای خارجی تولید شوند.
این مسئول همچنین خواستار پشتیبانی جدی و عملیاتی دستگاه ها برای حمایت از تولید کالای با کیفیت ایرانی شد و گفت: در شرایطی که کالاهای قاچاق به راحتی در بازار مصرف عرضه می شوند؛ قوانین دست و پا گیر و بوروکراسی اداری دست تولید کنندگان داخلی را بسته است.
رئیس اتاق بازرگانی استان همچنین برندسازی برای کالاهای داخلی را از مهمترین مؤلفه های حمایت از کالای ایرانی دانست و خواستار حمایت رسانه در این زمینه شد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار