خبرهای داغ:
به مناسبت روز پاسدار، فرماندار، رییس بنیاد و جمعی از مسوولان شهرستان بویین‌زهرا با فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بویین‌زهرا دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۳۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ر قزوین، به مناسبت سالروز ولادت امام حسین(ع)، روز پاسدار، حسین ساروخانی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه علی رحمانی فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان بویین‌زهرا با سرهنگ محمدعلی ملک‌محمدی فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) بویین‌زهرا دیدار کردند.
در این دیدار، فرماندار شهرستان بویین‌زهرا ضمن تبریک روز پاسدار، با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب مبنی بر اینکه "ای کاش من یک پاسدار بودم" و "اگر سپاه نبود کشور هم نبود"، به دور اندیشی و درایت امام راحل در تشکیل سپاه پاسداران پرداخت.
این مسوول گفت: سپاه مجموعه‌ای است که وجودش امروز برای حفظ و حراست از آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی و شهدا ضرورت دارد.
رحمانی با بیان اینکه رشادت‌ها و ایثارگری‌های پاسداران و بسیجیان به همراه سایر قوا در دفاع مقدس قابل تقدیر است، افزود: آنها امروز نیز در حراست و احیای ارزش‌های اسلامی جانفشانی می‌کنند که از زحمات‌شان تجلیل می‌کنیم.
در ادامه دیدار، ساروخانی نیز روز پاسدار را به همه‌ی پاسداران تبریک گفته و از زحمات آنها در پاسداری از آرمان‌های والای امام راحل و شهدا تجلیل کرد.
در دیدار فوق، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بویین‌زهرا ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مسوولان دستگاه‌های اجرایی بویژه در مسایل فرهنگی و یادواره‌های شهدا از زحمات آنها تجلیل کرد.
1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها