مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:

سپاه پاسداران امروز رعب و وحشت در دل دشمنان انداخته است

حجت الاسلام والمسلمین رستگار، گفت: سپاه پاسداران امروز به برکت خون شهداء و ولایتمداری توانسته مایه امید برای دوستان و باعث ایجادرعب و وحشت در دل دشمنان انقلاب اسلامی و نظام مقدس باشد.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۳۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، به مناسبت به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت سید الشباب اهل‌الجنه، سالار شهیدان امام حسین (ع) و علمدار رشیدش حضرت ابوالفضل عباس (ع) و سیدالساجدین حضرت امام سجاد (ع) و همچنین روز پاسدار مراسم جشنی به همین مناسبت با حضور سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و همچنین جمعی از خانواده کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی هرمزگان در سالن مراسمات شرکت گاز بندرعباس برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، تصریح کرد: همانطور که حضرت ابوالفضل(ع) مایه آرامش امام حسین(ع) بود سپاه پاسداران نیز توانسته مایه آرامش رهبر کبیر انقلاب در عصر ایشان، مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار ایران اسلامی باشد و همچنین امنیت دوستداران انقلاب اسلامی ایران را در خارج از کشور تامین کند.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار، عنوان کرد: پاسدار یعنی حسین بن علی(ع) که با تمام وجود در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و از ارزشهای دین و انقلاب دفاع کرد.

وی، یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی با وجود جوانان ولایتمدار روبه جلو پیش می رود.

 این مقام مسئول، افزود: امروز دشمنان تمام تلاش خود را بکار بسته اند تا به نظام انقلاب اسلامی ضربه بزنند تنها چیزی که می تواند نقشه های دشمنان را بر هم بزند داشتن بصیرت و حضور به موقع و در صحنه شما پاسداران می باشد.

ارسال نظرات