خبرهای داغ:
فصلنامه تحلیلی، سیاسی، اجتماعی «طنین اندیشه» در شماره 30 خود اشکال مختلف نفوذ فرهنگی صهیونیست و پیامدهای آن حوزه زنان و خانواده پرداخت.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۳۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار «بسیج زنان کشور»‌، «طنین اندیشه» فصلنامه اختصاصی سازمان بسیج جامعه زنان کشور  است که در حیطه های مختلف به تحلیل مباحث سیاسی و  اجتماعی در حوزه زنان می پردازد.

این فصلنامه در شماره 30  خود به موضوع تاثیر صهیونیست بر جنبش های آزادی خواه زنان در غرب پرداخته و نگرش جهانی به زن امروز را به عنوان اولین مقاله خود انتخاب کرد.

فرش قرمز هالیوود زیر پای صهیونیست ها، هرزه نگاری؛ گام اول استیلای صهیونیست بر جهان؛ استفاده ابزاری صهیونیست ها از زنان در طول تاریخ؛ هالیوود در سیطره زنان صهیونیست مقالاتی است که در این شماره از فصلنامه «طنین اندیشه» منتشر شد.

همچنین مقالات رابطه نامشروع؛، ضامن امنیت ملی، سونامی صهیونیست ها در جهان با ازدیاد ژن برتر، زنان یا بردگان جنسی؛ خاخام ها پشت میله های بی حیثیتی، فمنیسم، رویای صهیون ها برای چیرگی بر جهان و کلونی صهیونیست نیز در این شماره از فصلنامه منتشر شد.

مدیر مسئول فصلنامه تحلیلی، سیاسی، اجتماعی «طنین اندیشه» مینو اصلانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور است و نیز فاطمه سادات قریشی، سمیرا خطیب زاده و مهناز مقصودی اعضای شورای سردبیری هستند و همکار این شماره امیرحمزه نژاد است.

علاقمندان جهت تهیه این شماره از فصلنامه که در  15 هزار نسخه منتشر شده است، می توانند با شماره تماس35949594-  021 تماس بگیرند و یا به پست الکترونیکی   Tanin@shmail.ir  درخواست خود را ارسال نمایند.

ارسال نظرات