خبرهای داغ:
در پیام استاندار قم به مناسبت روز پاسدار آمده؛

سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی نظامی، امنیتی و سازندگی خوش درخشیده است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اعتقاد راسخ انقلابی و مکتبی سال‌های نخست و به عنوان یک نیروی نظامی، امنیتی و سازندگی کارآمد، در انجام رسالت‌های رزمی و دفاعی محوله و تسهیل مسیر توسعه و آبادانی کشور خوش درخشیده است.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۳۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، استاندار قم به مناسبت میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، روز پاسدار و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی فرارسیدن این روز را به پاسداران فداکار میهن اسلامی به ویژه پاسداران غیور و سرافراز استان مقدس قم تبریک گفت.

متن کامل پیام وی بدین شرح می‌باشد:
 
                                                                                         بسمه تعالی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که به فرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و برای حفظ و حراست از شجره طیبه انقلاب اسلامی شکل گرفت.

بدون شک نقش تاریخی و تعیین کننده این یگان در نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی و سرکوب و خنثی کردن بحران‌ها و توطئه‌های ساخته و پرداخته دشمنان برای جلوگیری از شکل گیری و تثبیت پایه‌های نظام نوپای اسلامی و بعد از آن در دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست. غیور مردان پاسدار در طول هشت سال جنگ تحمیلی، شجاعانه با همراهی ارتش دلاور در برابر تجاوز دشمن به تمامیت ارضی کشور ایستادگی کردند و با شجاعت و فداکاری خود، درس بزرگی را به دشمنان و متجاوزان به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران دادند.

بعد از جنگ، حضور چشمگیر در عرصه‌های سازندگی و توسعه کشور با طراحی و اجرای موفق بزرگ‌ترین پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف زیربنایی، حمل و نقل، آب، سازه‌های آبی و... با استفاده از امکانات فنی و مهندسی داخل «که روزگاری نه چندان دور به دست کارشناسان و طراحان بیگانه انجام می‌گرفت» افتخارات قابل تحسینی است که در کارنامه درخشان سپاه توانمند ثبت و ماندگار شده است و امروز و در چهلمین سال تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نیروی انقلابی با اعتقاد راسخ انقلابی و مکتبی سال‌های نخست و به عنوان یک نیروی نظامی، امنیتی و سازندگی کارآمد، نه تنها در انجام رسالت‌های رزمی و دفاعی محوله و تسهیل مسیر توسعه و آبادانی کشور خوش درخشیده است، بلکه فراتر از مرز‌های جغرافیایی و در سنگر دفاع از حرم آل الله و در قامت حامی و پشتیبان مقتدر جبهه مقاومت و ملت‌های مظلوم منطقه، نیز مشغول مبارزه و جانفشانی در راه نابودی کامل شجره خبیثه داعش بوده و ثمره این جانفشانی‌ها و مجاهدت ها، پیروز‌های بزرگی است که این روز‌ها کام مظلومان به ستوه آمده از ظلم و جنایات گروه‌های تکفیری و تروریستی را شیرین کرده است.

فرصت را مغتنم دانسته، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و ارج نهادن به ایثار و جانفشانی پاسداران و مدافعان حرم، فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت امام حسین (ع) و «روز پاسدار» را به پاسداران فداکار میهن اسلامی به ویژه پاسداران غیور و سرافراز استان مقدس قم تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت، اقتدار، روزافزون ایران اسلامی و سربلندی سپاه سرافراز را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.
 
                                                                                                            سید مهدی صادقی
                                                                                                                استاندار قم
ارسال نظرات