فرمانده سپاه امام رضا(ع) در مراسم صبحگاه مشترک:
هجمه‌های دشمن نه تنها ما را ناامید نمی‌کند بلکه برایمان یک فرصت محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۵۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری صبح امروز در صبحگاه مشترک سپاه امام رضا (ع) در پادگان شهید برونسی مشهد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روزپاسدار اظهار کرد: ما پاسداران باید در محضر خداوند متعال شکرگذار باشیم که توفیق خدمت در سپاه؛ این نهاد مقدس برای ما فراهم شده است.

وی ادامه داد: درست است که زمینه‌های خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب بسیار است، ولی خدمت در نهاد مقدس سپاه که رسالت دفاع و حفظ انقلاب و ارزش‌های آن را دارد مایه افتخار است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاکید کرد: بهترین شکرگذاری از خداوند جهت فراهم شدن خدمت در سپاه، شکرگذاری عملی است بدین معنا که ما برای پاسداشت بایستی به عمل جهادی خود توجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش بدون جهت در سپاه وجود ندارد، افزود: برای انجام وظایف محوله باید بصیرت لازم را نسبت به وظایف و رسالت خود داشته باشیم.

سردار نظری خاطرنشان کرد: بدیهی است که سپاه و پاسداران در حفاظت غیرمحافظه‌کارانه از انقلاب و دستاورد‌های آن باید در برابر دشمنان متعدد داخلی، خارجی، سازمان یافته و غیرسازمان یافته مقابله کند و از طرفی آمادگی لازم را در برابر جنگ سخت، نرم و نیمه سخت داشته باشد.

وی ابراز داشت: اگر ما مکررا مورد هجوم دشمنان قرار می‌گیریم جای افتخار دارد چرا که مشخص می‌شود کارمان را به درستی انجام داده‌ایم و این هجمه‌های دشمن نه تنها ما را ناامید نمی‌کند بلکه برایمان یک فرصت محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پایان خطاب به پاسداران گفت: امیدواریم همه شما با عزمی راسخ و استوار در مسیر شهدا، اسلام ناب محمدی (ص) و رهبری حرکت کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها