خبرهای داغ:
سرگرد پاسدار مجمدرضا نظریان گفت: استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه و روحانیون بسیار ضروری است زیرا علما و روحانیون و طلابی که در حال تعلیم هستند الگوی رفتاری و دینی مردم میباشند.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۶۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در غرب اصفهان، سرگرد پاسدار محمدرضا نظریان مسئول معاونت سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در جلسه تحیلیل هفتگی در خصوص مسائل سیاسی و اقتصادی کشور گفت: در خصوص شعار سال امسال، مهم ترین تهدید در خصوص حمایت از کلای ایرانی، کالاهای وارداتی و قاچاق کالاست.
وی افزود: سالانه حدود 25 میلیون دلار کالاهای وارداتی و قاچاق وارد کشور میشوند که اکثرا کالاهای مصرفی هستند، در مسئله اقتصاد یکی از فاجعه انگیز ترین موارد همین قاچاق کالاست که بیش ترین قاچاق مختص به لوازم آرایشی است.
نظریان ادامه داد: هر 10میلیون دلار واردات، یک میلیون شغل را از بین میبرد که این یعنی 25 میلیون واردات و قاچاق در کشور ما 2.5 میلیون شغل را از بین برده است.
این فعال سیاسی افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب این مشکلات غیر قابل حل نیست و با عزم مسئولین و مردم قابل حل میشود.
مسئول سیاسی ناحیه امام رضا(ع) ادامه داد: عرصه اقتصادی عرصه ای است که تمام مردم باید در آن مشارکت کنند، علاوه بر این استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه و روحانیون بسیار ضروری است زیرا علما و روحانیون و طلابی که در حال تعلیم هستند الگوی رفتاری و دینی مردم میباشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها