دید وسیع امام نسبت به خانواده شهدا با فرمان تشکیل بنیاد شهید بروز یافت

حجه الاسلام شهیدی تصریح کرد: دید وسیع امام راحل و دینی که مردم به شهدا دارند، با تشکیل بنیاد شهید بروز پیدا کرد، امام راحل قائل بود که شهدا و خانواده شهدا حق بزرگی به گردن انقلاب اسلامی ایران دارند.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۶۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدمحمد علی شهیدی در مراسم تودیع و معارفه رضایی و مظلومی مدیرکل بنیاد شهید مازندران در ساری اظهار کرد: بنیاد شهید با فرمان امام راحل شکل گرفت و در آن زمان 2 هزار شهید داشتیم که همه آنها از شهدای قبل انقلاب بودند.

وی تصریح کرد: دید وسیع امام راحل و دینی که مردم به شهدا دارند، با تشکیل بنیاد شهید بروز پیدا کرد، امام راحل قائل بود که شهدا و خانواده شهدا حق بزرگی به گردن انقلاب اسلامی ایران دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: بنیاد شهید کشور حدود 3 میلیون و 300 هزار نفر تحت تکفل دارد.

این مسؤول با اعلام اینکه بنیاد شهید بزرگ‌ترین سازمان وزارتخانه در کشور است، گفت: زمانی که پیشنهاد مسؤولیت این مجموعه را گرفتم به من گفتند که سه وزارتخانه را در اختیار شما قرار دادم.

شهیدی با اعلام اینکه خدمت در بنیاد شهید سخت است، افزود: در مرحله نخست برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای مدیریت مجموعه لازم بوده است.

وی اضافه کرد: تلاش ما این بود که آرامش در این مجموعه ایجاد شود در همان دو سال اول موفقیت‌های مناسبی شکل گرفته است.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: 5 هزار و 285 میلیارد تومان بدهکار بودیم و بدهی‌های تا سال 1390 پرداخت شد و با این اقدام حدود 50 درصد آرامش در این مجموعه ایجاد شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه مساله اشتغال فرزندان ایثارگران یکی از دغدغه‌های جدی بوده است، افزود: افراد زیادی برای دریافت شغل ثبت‌نام کردند و مشکلی بود که کشور گرفتار مسئله اشتغال بوده است، در چهار سال اول دولت یازدهم و 9 ماهه دولت دوازدهم بیش از 85 هزار شغل در این مجموعه ایجاد کردیم.

شهیدی گفت: باید خدمات مناسبی به خانواده‌های شهدا ارائه دهیم، بنیاد شهید مربوط به امام راحل و رهبر انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار