فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اقتدار ، امنیت موجود در کشور را ارمغان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نظام مقدس اسلامی و ملت ایران برشمرد و گفت : روح معنویت و بصیرت امروز در سپاه متبلور است و پاسداری تنها یک شغل نیست.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۷۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، سردار سید یوسف مولایی در مراسم صبحگاه سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن تبریک طلوع ماه شعبان و میلاد فرخنده ائمه نور و روز پاسداشت مقام و منزلت پاسداران شقایق نشان، اظهار کرد: پاسداری تنها یک شغل نیست؛ بلکه یک ارزش است.

اقتدار و امنیت ارمغان سپاه پاسداران برای ملت ایران است/پاسداری تنها یک شغل نیست

فرمانده سپاه استان البرز گفت: سپاه پاسداران با فرمان امام راحل و به منظور حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی تشکیل شد.

وی امنیت موجود در کشور را ارمغان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نظام مقدس اسلامی و ملت ایران برشمرد و افزود : امروز پاسداران ایران اسلامی با پیروی از ولایت فقیه آماده جانفشانی در راه آرمان‌های بلند و مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس سپاه تاکنون همواره حضوری پر رنگ در عرصه‌های مختلف داشته و با جان فشانی و ایثارگری نقش بسزایی را در دوران هشت  سال جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی و هجمه‌های فرهنگی ایفا کردند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز پشتیبانی از ولایت فقیه را مهم‌ترین رکن سپاه عنوان کرد و ادامه داد: عشق به ولایت و امام راحل همچون انگیزه‌ای الهی پاسداران غیور را در همه عرصه‌ها به صحنه کشانده است و باید گفت پشتیبانی از ولایت فقیه مهم‌ترین رکن سپاه است.

سردار مولایی  یادآور شد:  بچه ها در میدان جنگ در ایثار و فداکاری از یکدیگر سبقت می گرفتند... بنابراین باید سعی کنیم در هر لباس و مقامی که قرار داریم، عِرق پاسداری را داشته باشیم و ملت ایران، همگی پاسدار هستند چون هر فرد وظیفه دارد از حریم ولایت و اسلام دفاع کند

وی با بیان اینکه سردار شهید همدانی مؤسس نیروهای وطنی سوریه است، یعنی این شهید بزرگوار، بسیج مردمی را در سوریه رقم زد و با موفقیت، بسیج مردمی سوریه توانست دشمنان را از اطراف حرم حضرت زینب(س) عقب براند، افزود: او توانست فرماندهان رشیدی را همچون شهیدعلی چیت سازان، شهید ثمری، شهیدان حجازی، شهیدان حاج بابائی را پرورش بدهد.

وی با بیان اینکه برای پاسداری از ولایت و اسلام مرزی قائل نیستیم، اظهار کرد: مردم ما همگی ولایت مدار هستند و گاه رفتار و کردار برخی جوانان را که می نگریم، می بینیم همانند رفتار و کردار جوانان در دوران دفاع مقدس است.

سردار مولایی خاطرنشان کرد:دشمن می داند که این فرزندان انقلاب اسلامی هستند که گلوی او را می فشارند و پاسخ به ندای ملت مظلومی که تحت تاخت و تاز قرار گرفته اند را می دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها