با سردار رستمیان با بیان اینکه برنامه گرامیداشت شهدای خانطومان در ۱۹ اردیبهشت ماه در پارک موزه دفاع مقدس برگزار می شود ، افزود: برپایی نمایشگاه فرهنگی، ایستگاه صلواتی، رزمایش نظامی ، دیدار با خانواده شهدا و ... از جمله برنامه های جانبی آن می باشد.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۷۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار حمیدرضا رستمیان در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت اردیبهشت مقاومت (شهدای خانطومان)، ماهیت انقلاب اسلامی را ضد استکباری دانست واظهار کرد: به دلیل ماهیت ضد استکباری انقلاب اسلامی کشورهای استکباری با کشور ما در عرصه های مختلف مبارزه می کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از آغاز با توطئه و چالش های عظیمی مواجه شده است، گفت: در این میدان ملت بزرگ ایران به رهبری مقام معظم رهبری و حضور چشمگیر نیروهای مسلح در برابر این توطئه ها ایستادگی کردند.

سردار رستمیان یکی از میدان های مبارزه را دفاع از حریم حرم اهل بیت دانست و عنوان کرد: نیروهای مسلح به دلیل راهبرد اعتقادی خود در جنگ با دانش حضور پیدا کرده است زیرا پیامبر اکرم (ص) می فرماید که اگر مسلمانی صدای مسلمانی را بشنود و کمکی نکند از دین ما نیست.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا افزود: راهبرد اعتقادی کشور ایران دفاع از ملت های مظلوم است و حضرت امام خمینی(ره) می فرماید که اسرائیل غده سرطانی است و باید از صفحه روزگار حذف شود که یکی از اهداف راهبردی ما تبعیت از آن است.

سردار رستمیان راهبردی سیاسی را حفظ امنیت کشور دانست و افزود: حضور نیرو های ما در سوریه و عراق امنیت پایدار کشور است تا از دورترین نقطه آن ها را زمین گیر کنیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵کربلا هدف اسرائیل را تجزیه کشورهای مسلمان دانست و بیان کرد: اسرائیل به دنبال از بین بردن فلسطین، عراق و ورود به ایران است.

سردار رستمیان با بیان اینکه دولت عراق و سوریه خواستار ورود رزمندگان ایرانی برای مبارزه با داعش شدند، گفت: جبهه مقاومت با حضور در جبهه بیشترین ضربه را به دشمن وارد کردند.

وی با بیان اینکه رزمندگان مازندران در دوران مختلف حماسه آفرینی کردند، افزود: ۴۲ رزمنده مازندران در جنگ با داعش شهید شدند که از این تعداد ۲۳شهیدلشکر ۲۵کربلا، و ۱۴ قدس بودند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵کربلا با بیان اینکه نیروهای مسلح بیشترین تلفات را به دشمن وارد کرده است، گفت: در خانطومان از نیروهای دشمن ۳۵۰ نفر کشته، بیش از هزار زخمی، و بیش از ۱۵ دستگاه تانک و نفربر منهدم شدند.

سردار رستمیان به شهادت ۱۶ نفر در خانطومان اشاره کرد و گفت: امسال دومین سالگرد مدافعان حرم استان با محوریت خانطومان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برنامه گرامیداشت شهدای خانطومان در ۱۹ اردیبهشت ماه در پارک موزه دفاع مقدس برگزار می شود ، افزود: برپایی نمایشگاه فرهنگی، ایستگاه صلواتی، رزمایش نظامی ، دیدار با خانواده شهدا و ... از جمله برنامه های جانبی آن می باشد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵کربلا با تاکید بر ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس، گفت: فیلم سینمایی به وقت شام جنایت های داعش را به نمایش گذاشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها