فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه؛

سپاه، قدرتی تاثیرگذار در جهان/اتحاد نیروهای مسلح باعث شکست دشمن است

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه نقش سپاه در کل جهان بی بدیل است، گفت: حضور پرقدرت در منطقه و کشور از شاخصه های سپاه بوده و این حضور علاوه بر منطقه ، قدرتی تاثیر گذار در جهان دارد.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۸۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سردار مرتضی زارع ، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع) پیش از نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار کرد: پاسداران ادامه دهنده راه شهدا و حضرت اباعبدالله حسین(ع) هستند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه نقش سپاه در کل جهان بی بدیل است، تصریح کرد: حضور پرقدرت در منطقه و کشور از شاخصه های سپاه بوده و این حضور علاوه بر منطقه ، قدرتی تاثیر گذار در جهان دارد.

زارع با اشاره به نقش سپاه در مبارزه با استکبار و حمایت از کشورهای یمن و سوریه گفت: سپاه با حضور خود در جوامع، وحشتی به غرب داده که جرأت مقابله با ایران از آن ها سلب شده است.

وی با تاکید بر اینکه انجام تکلیف الهی اولویت و هدف سپاه است، گفت: سپاه یک ارگان مردمی است که هرزمان به آن نیاز باشد به صورت پررنگ در عرصه های مختلف مانند اقتصاد مقاومتی، حوادث طبیعی، کمک به نیازمندان و…. حضور می یابد.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: اتحاد نیروهای مسلح نسبت به سال های گذشته افزایش یافته و این اتحاد باعث شکست و هراس دشمن شده است.

زارع با بیان اینکه دشمن تنها از درصد کمی از توان و تاکنیک ایران آگاهی دارد و در خود احساس بازدارندگی کرده است، خاطرنشان کرد: توانمندی ایران در مقابله با دشمن در ابعاد مختلف دفاعی در دریا، زمین و هوا به خود کفایی، استقلال و بلوغ رسیده و به همین علت است که سران سلطه از آن می ترسند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار