خبرهای داغ:
رزمنده سالهای دفاع مقدس واز مسئولین سابق معاونت فرهنگی تبلیغات تیپ 12 در جمع رزمندگان این تیپ گفت: یکی از دلایل مهم پویایی انقلاب اسلامی بخاطر ولایی بودن نیروهایی است که در راه صیانت از انقلاب روز شب نمی شناسند.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۸۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، رزمنده سالهای دفاع مقدس واز مسئولین سابق معاونت فرهنگی تبلیغات تیپ 12 در جمع رزمندگان این تیپ گفت: یکی از دلایل مهم پویایی انقلاب اسلامی بخاطر ولایی بودن نیروهایست که در راه صیانت از انقلاب روز شب نمی شناسند.

 وی تصریح کرد: هر کس در هرکجا که کار می کند باید به این اصل مهم اعتقاد راسخ داشته باشد که کارش مهم است اگر با این نگاه فعالیت کنیم دیگر از سختیها نمی هراسیم .

این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: در زمان جنگ فرمانده یک گردان انقدر برای کارش اهمیت قائل بود که یک فرمانده لشکر برای کارش وهمچنین در جزءجزءنیروها وضع به همین منوال بود.

وی خاطرنشان کرد: گاهی یک تک ور یا یک امدادگر ساده نتیجه یک عملیات را عوض می کرد پس بدانید که مهم جایگاه خدمت نیست بلکه آنچه مهم است کیفیت کار است .

کارگر مطلق در ادامه با اشاره به اقتدار ایران اسلامی ودلائل آن خاطر نشان کرد: دشمن بخوبی فهمیده است که ولایت فقیه چشمه جوشان بصیرت وچراغ راه جامعه است لذا در سالهای اخیر تمام توان خود را برای  کم کردن این اقتدار بکار بسته است .

کارگر در ادامه با اشاره به سه اصل مهم یعنی ولایت فهمی،ولایت محوری وولایت یاوری گفت: امام حسین (ع) به ما درس زندگی وآزادگی داد وبه ما آموخت که ولایت مداری تنها راه مستقیم برای رسیدن به رضای حق تعالاست وی با اشاره به امام حسین (ع) به عنوان کشتی نجات این حضرت وراهش را مایه رهایی از ظلمت دانست ایشان کشتی نجات امام حسین (ع) را بزرگ ،سریع ووسیع خواند ومقصود از این تعبیر را راه آزادی بشریت از چنگال جهانخواران برشمرد که در آن هر فردی در جهان می تواند با تمسک به اهل بیت  می توانداز راه ضلالت نجات یابد .

کارگر مطلق انقلاب اسلامی را مایه امید مظلومان عالم ومانع سرسخت مستکبران برای رسیدن به اهداف شومشان بشمرد و پویایی این نهضت را در گرو حرکت انقلابی مردم واطاعت از فرامین ولی فقیه دانست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها