خبرهای داغ:

جشن اعیاد شعبان در حسینیه ثارالله لشکر امام حسین (ع) برگزار شد

مراسم جشنی به مناسب میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت امام سجاد (ع)، و حضرت ابوالفضل (ع) با حضور نیرو‌های پایور و وظیفه در محل نمازخانه لشکر ۱۴ امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۸۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی لشکر مقدس امام حسین (ع)، مراسم جشنی به مناسب میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت امام سجاد (ع)، و حضرت ابوالفضل(ع) با حضور نیرو‌های پایور و وظیفه در محل نمازخانه لشکر ۱۴ امام حسین (ع) برگزار شد.
این مراسم که به همت روابط عمومی لشکر ومعاونت آماد وپشتیبانی برگزار شد با مداحی برادر جعفری در مدح ائمه اطهار به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه آغاز و در ادامه سرهنگ حمید باقری، مسئول سیاسی ناحیه امام صادق (ع) به سخنرانی پرداخت.
باقری با عرض تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه به شعار سال با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب ما به عنوان یک انقلاب مذهبی و فرهنگی بنا شده است و در کنار این ۲ اصل، توجه به مباحث اقتصادی نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت اقتصاد در یک کشور دشمن با هدف قراردادن این اصل به دنبال تفرقه میان مردم و حکومت است و در این راه برای ضربه زدن به ۲ اصل فرهنگی و مذهبی نیز غافل نمی‌شود.
مسئول سیاسی ناحیه امام صادق (ع) با بیان این‌که با حمایت از کالای ایرانی بسیاری از مشکلات اقتصادی درون کشور حل می‌شود، ادامه داد: یکی از عوامل موثر در راه‌اندازی اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی است و در این راه بایستی در کالا‌های اساسی به خودکفایی برسیم.
باقری تاکید کرد: امروزه مسائل اجتماعی و رفع بیکاری در گرو اقتصاد پویا است و عدم توجه به مسائل معیشتی عواقب جبران ناپذیری را برای یک کشور در پی دارد.
این سخنران درجمع رزمندگان لشکر امام حسین ع به مسائل منطقه اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی جبه مقاومت در کشور سوریه و عراق، کشور آمریکا با به خطر افتادن منافع خود در این ۲ کشور و صرف هزینه گزاف تلاش‌های بسیاری برای براندازی این ۲ کشور انجام داد
وی ادامه داد: آمریکا با استفاده از حملات هوایی اخیر در کشور سوریه به دنبال اهداف خود در زمینه راهبردی و میدانی بود که عقب‌ماندگی خود را جبران کند، اما در این زمینه ناکام بود.
ارسال نظرات