خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت:محل قرارگیری راه آهن در مجاورت باغات سنتی است که یک مزیت برای جذب گردشگران بیشتر به شمار می رود.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۹۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ظهر امروز(شنبه) در جلسه بررسی طرح TOD که در اداره مل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد:استان قزوین ظرفیت های زیادی در بخش های مختلف اعم از صنعت، کشاوزی و گردشگری دارد که با اجرای طرح مذکور می توان بهره برداری مطلوب تری از این ظرفیت ها داشت.
وی افزود:دانشگاهی بودن استان قزوین موجب شده میزان تردد سالانه در این استان افزایش چشمگیری داشته باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندلر قزوین با اشاره به راه اندازی مترو قزوین-هشتگرد اضافه کرد:احداث مترو قزوین- هشتگرد را در دستورکار داریم که با راه اندازی این خط و به دلیل مجاورت استان قزوین با پایتخت می توان برخی از امکانات پایتخت را به استان قزوین منتقل کرد.
فرخزاد عنوان کرد:شهر قزوین دارای طرح جامع ترافیک است و با توجه به هماهنگی که طرح tod با آن دارد بحث اجرای طرح مذکور را با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شروع کردیم.
وی با بیان اینکه در طرح جامع ترافیک شهر قزوین توسعه محوری راه آهن پیش بینی شده است، تصریح کرد:بر اساس همین طرح جامع ترافیک احداث خط بی آر تی را در شهر قزوین شروع کردیم که در حال حاضر عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین خاطرنشان کرد:محل قرارگیری راه آهن در مجاورت باغات سنتی است که یک مزیت برای جذب گردشگران بیشتر به شمار می رود اما باید مراقب توسعه فضاهای شهری هم باشیم تا به این جاذبه گردشگری آسیبی وارد نشود.
9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها