همزمان با اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، گردهمایی رابطین نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۸۶۹۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان در جمع رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های بسیج محلات و اقشار این شهرستان ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز، به تبیین اهمیت رسالت سپاه و بسیج در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن پرداخت.

سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی، گفت: ماموریت رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه های محلات و اقشار ارزشمند و در راستای اهداف انقلاب است .

فرمانده سپاه ناحیه لردگان در ادامه با اشاره به اهمیت نهادینه شدن سبک زندگی ایرانی اسلامی در سطح جامعه، افزود: اشاعه الگوی سبک زندگی اسلامی  و بصیرت افزایی می بایست از خانواده ها و مدارس نهادینه شود تا جوانان ما در سطح اجتماع با فرهنگ اسلامی خودنمایی کنند.

وی، خواستار حمایت از کالای ایرانی در سطح بسیج شد و اظهار داشت: مسئولین بسیج در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت با برگزاری جلسات توجیهی و بصیرتی نقش مهمی در تربیت جوانان دارند و این کار نیاز به تلاش زیاد و عمل انقلابی دارد.

موسوی ادامه داد: رابطین نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها و فرماندهان حوزه های محلات و اقشار با برگزاری جلسات و نشستهای روشنگری در عملی کردن مصرف کالای ایرانی در بین بسیجیان و آحاد جامعه تمام تلاش نمایند.

وی مستمعین را به همکاری با هم تشویق کرد و از آنها خواست با اتحاد و همکاری جدی در پیشرفت برنامه های بسیج گام بردارند.

ارسال نظرات