پیش از مسابقات هفته سی‌وسوم لیگ یک کشور برگزار می‌شود؛

مصاف آلومینیوم اراک در برابر مس کرمان

نماینده فوتبال استان مرکزی در هفته سی و سوم رقابت های لیگ یک از ساعت 17:00روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه در ورزشگاه «شهید باهنر» کرمان به مصاف نماینده این شهر می رود.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۰۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛نماینده فوتبال استان مرکزی در هفته سی و سوم رقابت های لیگ یک از ساعت 17 عصر دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه در ورزشگاه «شهید باهنر» کرمان به مصاف نماینده این شهر می رود.

دو تیم در حالی به میدان می روند که آلومینیوم در آخرین نبرد خود، برق جدید شیراز را با حساب یک بر صفر شکست داد و در سوی دیگر مس کرمان که میزبان این رقابت خواهد بود، در دیدار آخر خود در شیراز «فجر سپاسی» مدعی را با یک گل شکست داد.

مس کرمان در جدول رده بندی مسابقات با 51 امتیاز از 32 بازی در رده هفتم قرار دارد و در سوی دیگر آلومینیوم اراک با 38 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد.

مسی ها در طول 32 بازی گذشته خود 37 بار دروازه حریفان را باز کرده اند و 31 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند.

در سوی دیگر نماینده اراک در طول مسابقات این فصل 29 بار دروازه رقبا را باز کرده و 32 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است.

بصیری مربی آلومینیوم در این دیدار بهادر عبدی، علی عزیزی، کیوان وحدانی و سینا دست نشان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در این دیدار برای اولین بار از چند بازیکن جوان استفاده خواهد کرد، که میتواند تجربه این جوانان را برای حضور در مسابقات لیگ یک بالاتر ببرد.

باید دید شاگردان دراژیچ که هفته گذشته تیم مدعی فجر را شکست دادند، می توانند امتیازات این بازی را به حساب خود واریز کنند یا این یاران حامد بصیری خواهند بود که با دست پر به اراک بازمی گردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار