خبرهای داغ:
رییس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد:

راه اندازیBRTو تراموای شهری راهکاری برای استفاده بهتر از ظرفیت گردشگری

رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با راه اندازی خط بی آر تی و تراموای شهری می توانیم از ظرفیت گردشگری شهر به نحو مطلوب تری بهره برداری کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۱۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
رییس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد:
راه اندازی BRT و تراموای شهری راهکاری برای استفاده بهتر از ظرفیت گردشگری
رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با راه اندازی خط بی آر تی و تراموای شهری می‌توانیم از ظرفیت گردشگری شهر به نحو مطلوب تری بهره برداری کنیم.
به گزازش خبرگزاری بسیج قزوین، حکمت الله داوودی در جلسه بررسی طرح TOD که ظهر امروز در اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد:یکی از مشکلات جدی شهر قزوین ترافیک و مشکلات ناشی از آن است و از سوی دیگر امکان توسعه و تعریض معابر وجود ندارد تا از این طریق بخشی از مشکلات ترافیکی را مرتفع کنیم.
وی افزود:با توجه به حجم مراجعات گردشگران به مراکز تاریخی و فرهنگی شهر قزوین و جلوگیری از افزایش ترافیک شهری در نظر داریم تراموا و بی آر تی را راه اندازی کنیم.
رییس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد:با راه اندازی خط بی آر تی و تراموای شهری می‌توانیم از ظرفیت گردشگری شهر به نحو مطلوب تری بهره برداری کنیم.
داوودی تصریح کرد:با توجه به وجود شهرک‌های اقماری متعدد در اطراف شهر قزوین روزانه مسافرت‌های درون شهری زیادی را شاهد هستیم بنابراین باید تدبیر لازم برای جلوگیری از افزایش ترافیک اندیشیده شود.
وی گفت: اجرای پروژه‌هایی مانند تراموای شهری می‌تواند تأثیر بسزایی در کنترل وضعیت ترافیک معابر سطح شهر داشته باشد.
رییس شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد:اجرای این نوع پروژه‌ها با مساعدت دولت در حوزه توسعه حمل و نقل مصوب شده است و بستری فراهم کرده که در کنار طرح جامع ترافیک شهر قزوین بتوان ترافیک شهر را بهتر کنترل کرد.
داودی یادآور شد: امید است اجرای طرح TOD هم به سهم خود ضمن توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی بخشی از مشکلات ترافیکی معابر را برطرف کند
۱۰۰۹/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها