خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با صدور پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۱۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در متن پیام تبریک غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، آمده است:
به نام خدا
میلاد مسعود حضرت ابوالفضل العباس(ع)، علمدار کربلا، بهانه‌ای است تا به یاد آوریم که عملداران صبور و مقاوم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به صحنه آمده و حماسه‌های ماندگاری را به یادگار گذاشتند که با تاسی به قمر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، درس همت، مقاومت و وفا را به خوبی آموخته و اسوه‌های صبر و پایداری در سراسر گیتی شدند.
و میلاد خجسته‌ی سقای کربلای حسینی، روز جانباز نام گرفت تا مردانِ مردِ این دیار، با حضور حیات بخششان در روزهای پر فراز و نشیب ایران اسلامی، آسایش و امنیت امروزمان را تضمین و بر استواری اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایستادگی نمایند.
ملت بزرگ ایران نیز برای همیشه به یاد خواهد آورد که به واسطه‌ی مقاومت و ایثار آنان بود که ایران بزرگ در جایگاه رفیع خود، درس آزادی و مبارزه را به تمامی آزادگان و آزادی خواهان جهان انتقال داده و خواهد داد.
و اینک در سالروز میلاد سقای لب تشنه‌ی کربلا، یاد و خاطره‌ی شهدا، بویژه جانبازان سلحشور استان قزوین که پاسداران واقعی ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی می‌باشند را گرامی داشته، از درگاه خداوند بزرگ برای آنان سلامت و به‌روزی و برای همسران ایثارگرشان، صبر و شکیبایی آرزومندم.
غلامرضا حقایق‌پور
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها