خبرهای داغ:
به مناسبت میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با حضور امام جمعه ی شهرستان گیلانغرب مراسم تقدیر از پاسداران نمونه در سپاه ناحیه گیلانغرب برگزارگردید.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۲۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، به مناسبت میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار با حضور امام جمعه ی شهرستان گیلانغرب مراسم تقدیر از پاسداران نمونه در سپاه ناحیه گیلانغرب برگزارگردید. 

 

در این مراسم امام جمعه ی شهرستان گیلانغرب با تبریک اعیاد شعبانیه سپاه را بال اصلی حرکت انقلاب و مهم ترین نماد ولایت پذیر و حافظ انقلاب در تمام عرصه ها دانست و هجمه دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی علیه سپاه را همین دانست.

 

حجت الاسلام خاص امیری ابراز داشت:حضرت امام خمينى(ره) در دوم ارديبهشت سال ۱۳۵۸ طى فرمانى به شوراى انقلاب اسلامى، رسماً تأسيس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامى را اعلام كردند و شوراى انقلاب با تأسيس شوراى فرماندهى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى گام اساسى را در جهت سازماندهى اين نهاد برداشت.

 

حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی سپاه گیلانغرب نیز در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار ولایت مداری، معنویت، انقلابی گری و کار جهادی را از ویژگی مهم پاسداری برشمرد.

 

تقدیر از پاسداران نمونه شاغل در سپاه گیلانغرب از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظرات