استاندار خراسان رضوی در دیدار با جانبازان و ایثارگران خبر داد:
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مهمترین دغدغه‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اشتغال فرزندانشان است؛ از تشکیل کارگروهی به همین منظور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۴۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی علیرضا رشیدیان در دیدار با جانبازان و ایثارگران با  اشاره به این که یکی از مهمترین دغدغه‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اشتغال فرزندانشان است؛ از تشکیل کارگروهی به همین منظور خبر داد.
 
وی به ظرفیت‌های اشتغال استان در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و خدمات و همچنین تسهیلاتی که در این بخش‌ها وجود دارد اشاره کرد و گفت: انتظار این است که از این فرصت‌ها برای تحقق این موضوع استفاده شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که آرامش، امنیت و توسعه‌ی کشور، آرمان امام راحل (ره) و شهدای بوده؛ تاکید کرد: امروز وظیفه ما به عنوان میراث داران آنان، حرکت در این راستا و تلاش برای اعتلای نظام مقدس اسلامی است.

رشیدیان ضمن تقدیر از صبر و شکیبایی خانواده‌های جانبازان، اظهار داشت: علی رغم تمامی کمبود‌ها و مشکلات، با عزت و کرامت پرستاری از یادگاران دوران دفاع مقدس را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: جانبازان نیز همچنان استوار و ثابت قدم بر عهد خود با شهدا و امام شهیدان هستند و دست از حرکت در مسیر نورانی ولایت برنداشته و نمی‌دارند.

استاندار خراسان رضوی گفت: تلاش ما و همه‌ی خدمتگزاران در استان پیگیری و رفع مشکلات خانواده‌های شاهد و جامعه ایثارگر است و به همین منظور در ستاد استانداری، مشاوری ویژه برای پیگیری این امور منصوب گردید که موضوعات با جدیت بیشتری دنبال شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها