خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: پاسدار شدن هزینه دارد و بسیاری از نا ملایمات را باید تحمل کرد و همیشه در بابر جبهه باطل قرار خواهید گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۵۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین ضمن تبریک روز پاسدار و تعهد اخلاقی پاسداران گفت:وقتی حسینی فکر کنیم و در سیره عاشورا حرکت کنیم دشمنان در چشم ما خوار و حقیر می شوند و تفاوتی نمی کند که در برابر نفکر حسینی 18هزار باشند یا 30 هزار نفر و یا در عصر حاضر با هزاران بمب اتم در برابر انقلاب بایستند.
وی در ادامه ضمن اشاره به خود باوری پاسداران گفت: پاسدار انقلاب کسی است که به اصل انقلاب و ولایت فقیه اعتقاد قلبی و ایمانی داشته باشد و با تفکر درست آگاه به زمان باشد تا در عرصه های مختلف انقلاب برای پیشبرد اهداف امت حاضر شود زیرا حرکت آگاهانه باید از شاخصه های اصلی پاسداران باشد و بدون آگاهی و مطالعه نمی توانند در خط انقلاب حرکت کنند زیرا نداشتن آگاهی سبب انحراف از مسیر می شود.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) اظهار داشت: تفکر ما باید مبتنی بر سیره امام و عاشورا باشد و زمانی که حسینی فکر کنیم در محضر خدا خود را خواهیم یافتدر آن صورت است که یک پاسدار تهدید های انقلاب را به خوبی می شناسد و در تصمیم گیرها کمتر دچار لغزش می شودو بصیرت پاسداران به عنوان نیروی حافظ انقلاب باید افزایش یابد.
سردار شاهرخی اظهار داشت: سپاه پاسداران به عنوان حافظ رفاه،امنیت مردم یک نیروی توانمند بوده که بزرگترین سد دفاعی کشور بوده و دشمنان از بودن این نیروی انقلابی و آگاه وحشت دارند زیرا تمام نقشه های انان را باطل کرده و برای حمله به این نیروی ارزشی با کلید واژه های موجه به آنان حمله می کنند.
وی ضمن اشاره به هجوم همه جانبه دشمنان به انقلاب اسلامی ایران و سپاه پاسداران گفت: برای اینکه سپاه را از چشم مردم بیندازند نیروهای ارزشی را با رسانه های خارجی و نیروهای داخلی خود هدف قرار می دهند، با ایجاد شبهات فراوان سعی دارند دیدئ مردم را به سپاه افزایش دهند و بدبینی به این نیروی ارزشی را در جامعه ترویج کنند.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) گفت: اگر بخواهیم انقلابی عمل کنیم باید با اگاهی و مطالعه درست در همه زمینه ها که انقلاب نیازمند است حضور یابیم و نقش آفرینی کنیم.

سپاه نمی تواند جدای از مردم باشد رازماندگاری این نیروی انقلابی مردمی بودن آن است و با مردم هویت پیدا می کند، حسینی اندیشیدن و حسینی عمل کردن از شاخصه های مهم پاسداری بوده و مورد توجه همه قرار دارد.
سردار شاهرخی در پایان گفت: پاسدار شدن هزینه دارد و بسیاری از نا ملایمات را باید تحمل کرد و همیشه در بابر جبهه باطل قرار خواهید گرفت.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها