خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

ارزش پاسداری به اخلاص، تعهد، تلاش و کار جهادی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت: ارزش شغل پاسداری به مسئولیتیست که بر عهده پاسداران است که عبارت است از اخلاص، تعهد، تلاش و کارجهادی برای انقلاب، اسلام و مردم.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۶۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در جمع پاسداران و خانواده‌های آنان در اردوی فرهنگی تفریحی معدن آموزشی دهملاء در سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه بویژه روز پاسدار با بیان اینکه خدا را شاکریم که توفیق پوشیدن لباس سبز پاسداری به ما داد افزود: خانواده‌های پاسداران نیز، پاسدار نظام هستند و در این مسئولین ما سهیم هستند.
وی با اشاره به بیان اینکه امام راحل پاسداری را شغل شریفی عنوان کرد ادامه داد: ما باید به اندازه شرافت این مسئولیت که سنگین است به وظیفه خود عمل نماییم و پاسداری از اسلام را سرلوحه کار و عمل و حرمت خود قرار دهیم.
معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا استان تهران با بیان اینکه ارزش شغل پاسداری متفاوت است و خیلی به مسئولیتی که در ساختار داریم مربوط نیست گفت: ارزش این شغل به اندازه تلاش و کار جهادی و تعهد و اخلاصی که داریم می‌باشد که همکاران ما در سپاه شاهرود این ویژگی‌ها را دارند و اگر نبود این اتفاقات خوب در این مدت اتفاق نمی‌افتد.
وی با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این اردو از خانواده‌های پاسداران به خاطر صبر و بردباری آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.
در این اردوی یکروزه فرهنگی تفریحی ورزشی که به مناسبت روز پاسدار و اعیاد شعبانیه در اردگاه آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود در منطقه دهملا برگزار شد، برنامه‌های متنوعی به همت فرهنگی خانواده سپاه، تربیت بدنی و فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود برای خانواده‌ها و کارکنان برگزار و هدایایی اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها