حجت الاسلام حسینی: مهم‌ترین رخداد جهانی هفته گذشته تهاجم دیوانه‌وار نظامی سران قدرت‌های شیطانی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه بود که به بهانه واهی و دروغین استفاده سوریه از سلاح شیمیایی به‌صورت کور و بی‌نتیجه صورت گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۸۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته ابرکوه، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان و عوامل وزارت اطلاعات، اظهار کرد: رهبر فرمودند: فردی که می‌خواهد امانت‌دار کشور و مردم باشد باید صلاحیت داشته باشد لذا کوچک‌ترین تردید درباره صلاحیت افراد باید منعکس شود و دستگاه‌ها نیز موظف به عمل بر اساس نظر وزارت اطلاعات هستند. نقش‌آفرینی سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقابله با ضدانقلاب و بدخواهان و پروژه‌های دشمنان کینه‌توز در نفوذ و تغییر و مهار انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

سپاه ایران حرف اول را در جبهه مقاومت ملت‌های مظلوم می‌زند

حسینی در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اذعان کرد: مهم‌ترین رخداد جهانی هفته گذشته تهاجم دیوانه‌وار نظامی سران قدرت‌های شیطانی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه بود که به بهانه واهی و دروغین استفاده سوریه از سلاح شیمیایی به‌صورت کور و بی‌نتیجه صورت گرفت.

امام‌جمعه ابرکوه به سالروز تأسیس سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام اسلامی سپاه است که از ابتدای موجودیت خود به تأسی از سالار شهیدان مبارزه بی‌امان با ضدانقلاب را در راستای پاسداری از انقلاب در دستور کار خود قرار داد و امروز با داشتن سپاه قدس حرف اول را در جبهه مقاومت ملت‌های مظلوم می‌زند.

شورای عالی انقلاب فرهنگی از فلسفه وجودی و اهداف خود بازمانده است

وی اضافه کرد: انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌ها به‌فرمان امام راحل باهدف اعتلای فرهنگی نظام و کشور بر مبنای ارزش‌های اسلامی و دینی صورت گرفت و زمینه‌ای برای تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی شد تا این شورا در بخش فرهنگی کشور سیاست‌گذار و برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برنامه داشته باشد، اما هیهات!

خطیب جمعه ابرکوه یکی از بخش‌های فرهنگ دینی جامعه را فرهنگ کار و تلاش برای ارتزاق روزی حلال دانست و گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در لوزان، ژنو و نیویورک نیست بلکه در داخل ایران است که با اجرای اقتصاد مقاومتی، درون‌زایی اقتصادی، رونق تولید، کار و حمایت از محصولات داخلی محقق می‌شود.

حسینی تصریح کرد: موفقیت قدرت‌های اقتصادی دنیا محصول خودکفایی و تولید داخلی خودشان بود که نه‌تن‌ها واردکننده کالا از خارج نبودند بلکه صادرکننده هم شدند.

امام‌جمعه ابرکوه با اشاره به صدور حکم مقام معظم رهبری مبنی بر حرمت ورود کالا‌هایی که مشابه داخلی دارد، عنوان کرد: حمایت از کالای ایرانی موجب افزایش ثروت ملی، ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، افزایش ابتکارات و تجارب تولید باهدف کیفیت‌بخشی به کالا، کاهش تورم، کنترل نقدینگی، ارزان‌تر شدن کالا می‌شود و در مقابل رونق ندادن به بازار دشمنان به معنای حمایت نکردن از آنان است.
ارسال نظرات