امام جمعه هرات گفت: سپاه همانند دژ مستحكم ملت ايران عمل كرده و نقش كليدي در شكست و خنثي سازي توطئه ها و تهديدات گوناگون بيگانگان و ضد انقلاب در عرصه هاي مختلف داشته است.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۸۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، حجت الاسلام محمد علی جعفری امام جمعه هرات در خطبه های این هفته خود در جمع نمازگزاران ضمن گرامیداشت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، عملکرد سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی را درخشان توصیف کرد و اظهار داشت: سپاه در اوج اقتدار و صلابت در تمامي عرصه هاي نياز انقلاب و كشور، همانند دژ مستحكم ملت ايران عمل كرده و نقش كليدي در شكست و خنثي سازي توطئه ها و تهديدات گوناگون بيگانگان و ضد انقلاب در عرصه هاي مختلف داشته است.
امام جمعه هرات با پاسداشت دوم ارديبهشت ماه سالروز تاسيس رسمي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نهادي است كه هم پاي انقلاب متولد و مسووليتهاي خطير و سنگيني را براي پاسداري از انقلاب و دفاع از نظام و آرمان هاي بلند امام خميني و شهداي گرانقدر عهده دار شد و در اين راستا كارنامه درخشان ، بي نظير و آموزنده اي در تاريخ پر افتخار ايران عزيز به يادگار گذاشته است.
جعفری در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم،علت حضور ایران در سوریه و در منطقه غرب آسیا را یاری رساندن به مردم مظلوم این منطقه عنوان و اظهار داشت: جبهه مقاومت به برکت یاری و کمک هایی که به این گروه شد و با شجاعت نیروهای سوری توانست بر تروریست هایی که بوسیله آمریکا و غربی ها و مزدوران آنها همچون سعودی بوجود آمده بود، غلبه کند و آنها را شکست دهد.
وی افزود: بر طبق گفته رهبری جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و استکبار جهانی بنا شده است.
خطیب نماز جمعه هرات به شعار سال در باب حمایت از کالای ایرانی اشاره و اظهار داشت: عدم واردات کالاهای مشابه و مبارزه جدی با قاچاق کالا از مهمترین راهکارها در جهت حمایت از تولید ملی است.
امام جمعه هرات تصریح کرد: افزایش ثروت ملی،ایجاد کار و اشتغال وریشه کن کردن بیکاری،افزایش ابتکارات برای تولیدکنندگان،کاهش تورم،کنترل نقدینگی،رفاه عمومی ،کاهش آسیب های اجتماعی،افزایش رونق اقتصادی، جلوگیری از تهاجم فرهنگی و رفع وابستگی اقتصادی به غرب از مهمترین علل حمایت از تولید داخلی به شمار می رود.
وی در ادامه با اشاره به چهارشنبه پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس گفت: حادثه طبس معجزه ای برای حقانیت ایران و اثبات قدرت پوشالی آمریکا بوده است.
جعفری در ادامه ضمن انتقاد از صادر شدن مجوز دوچرخه سواری ویژه بانوان خواستار لغو این مجوز در شهرستان خاتم شدند.
حجت الاسلام جعفری در پایان به ذکر مناسبت های هفته جاری پرداخت.
ارسال نظرات