امام جمعه بخش بهمن در جمع پایوران ابرکوه:

اخلاص و روحیه جهادی، ولایتمداری و انقلابی پاسداران؛ رمز اثربخشی فعالیت‌های سپاه است

علیزاده : امروز دشمن هجمه خود را متوجه سپاه و همچنین، ولی فقیه نموده و به دنبال تخریب این ستون محکم است که باید با بصیرت بخشی و تبیین، این توطئه را خنثی نماییم.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۸۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ حجت السلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن شهرستان ابرکوه به مناسبت میلاد باسعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین روز پاسدار به اهمیت و جایگاه سپاه و پاسداران اشاره کرد و افزود این اهمیت را در جمله حضرت امام (ره) که فرمود: «ای کاش من هم یک پاسدار بودم» ویا «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و بیانات مقام معظم رهبری بخوبی مشاهده کرد.
علیزاده ادامه داد چند لباس هست که مقدس است از جمله لباس روحانیت، لباس سبز سپاه و نظامی و دیگری چادر؛ که هر کدام بسیار مهم و اثربخش است.
این مقام مسئول به نقش سپاه در امنیت، سازندگی، محرومیت زدایی، مقابله با نفوذ و جنگ نرم اشاره کرد و افزود اخلاص و روحیه جهادی، ولایتمداری و انقلابی پاسداران؛ رمز اثربخشی فعالیت‌های سپاه است و علت عصبانیت دشمنان و بدخواهان نیز همین مسئله است.
امام جمعه شهر مهردشت با توجه به قیام امام حسین (ع) گفت: ما هیچگاه نباید از عمل به تکلیف هراس داشته باشیم همیشه لشکر دین خدا در اقلیت بوده اند، اما نباید از قلت ترسید و باید به مسئولیت و تکلیف عمل کرد همانگونه امام حسین و قمر بنی هاشم و سایر ائمه معصومین (علیهم السلام) اینگونه عمل کردند لذا نباید از سختی کار و ملامت دشمن و دوست نادان ترسید چراکه خدا یاور مومنان است.
علیزاده اظهار داشت امروز دشمنان با جنگ نرم و عملیات روانی در صدد تغییرباور‌های دینی و اعتقادی مردم است و لازم است در حد توان با این دسیسه‌ها مقابله کنیم. امروز دشمن هجمه خود را متوجه سپاه و همچنین، ولی فقیه نموده و به دنبال تخریب این ستون محکم است که باید با بصیرت بخشی و تبیین، این توطئه را خنثی نماییم.
ارسال نظرات