فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته پاسدار و روز تاسیس سپاه پاسداران، گفت: سپاه لبیک به ندای «هل من ناصر یصرنی» را تکلیف خود می داند و تاکنون در پیروی از ولایت فقیه در این مسیر گام برداشته است.
کد خبر: ۹۰۰۸۷۹۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم با بیان اینکه سپاه رسالت عظیمی حسینی در مقابله با تهدیدات دارد، افزود: سپاه، با فرهنگ بصیرت و معنویت، حراست از نظام و حمایت از مظلومان جهان را وظیفه خود می داند، رسالتی که امام راحل آن را ترسیم کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز مطالبات رهبر فرزانه انقلاب تحول گرایی و تعالی گرایی است، اظهارداشت: با توجه به اینکه سپاه از طریق بسیج به بدنه جامعه(مردم) متصل است، تلاش دارد با گسترش فرهنگ بسیج خواسته رهبر فرزانه انقلاب را در این خصوص محقق کند.

سردار خرم سپاه و بسیج را مولفه اصلی اقتدار نظام خواند و بیان کرد: سپاه بر همین مبنا مدافع ارزش های اسلام و انقلاب است و با ایجاد قدرت نرم در برابر همه تهدیدات دشمنان ایستاده است، مبنایی که مهم ترین راهبرد سپاه در عرصه فرهنگی و اجتماعی به شمار می رود.

تکلیف سپاه لبیک به ندای «هل من ناصر یصرنی»/ موضع سپاه ولایت مداری

فرمانده سپاه عاشورا رسالت دیگر سپاه را حفظ آمادگی رزمی سپاه در مقابله با دشمنان برشمرد و ادامه داد: این نهاد باید برای مقابله با دشمنان و هرگونه تهدید نظامی آمادگی های خود را به حد کمال برساند که موفقیت های امروز سپاه در سایه همین آمادگی ها بوده و همچنان برای ارتقای آن تلاش می کند.

سردار خرم اعتلای اقشار مختلف بسیج را از دیگر رسالت های سپاه عنوان و بیان کرد: برنامه های مختلف اقشار بسیج در این راستا طراحی شده که بنا به طیف جمعیتی آن مختلف بوده است که از آن جمله می توان به برامه های فرهنگی بسیج دانش آموزی، برنامه های بصیرتی بسیج دانشجویی و مشارکت بسیج محلات در گشت های محله محور را نام برد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به موضع سپاه در خصوص جریان های مختلف سیاسی پرداخت و تصریح کرد: موضع سپاه پاسداران مواضعی است که ولایت تعیین کرده است و سپاه هر جریانی را که در مقابل نظام و انقلاب بایستد محکوم می کند.

خرم اضافه کرد: عدالت محوری انقلاب نیز از مبنانی اصلی شکل گیری انقلاب برای احیا و اجرای آن بود که ترویج اشرافی گری ما را در رسیدن به آن دور می کند که باید مراقب بود.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه به اهمیت نام گذاری سال و حمایت از کالای ایرانی نیز اشاره و بیان کرد: سپاه عاشورا نیز خود را ملزم می داند چه در بعد مصرف و چه تولید در راستای حمایت از کالای ایرانی گام بردارد که بسیج سازندگی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و ... نیز در این خصوص فعالیت دارند.

ارسال نظرات