دکتر زرگر سخنگوی کمیته سلامت جنبش مردمی چهل سال انقلاب کبیر اسلامی گفت: به مناسبت شنبه‌های انقلاب و روز جانباز در منزل جانباز سرافراز دکتر خنجری قمی حضور پیدا کردیم تا به این بهانه دور همدیگر جمع‌شویم.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۱۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، در راستای سلسله برنامه های جنبش مردمی پاسداشت 40 سال انقلاب اسلامی، صبح امروز اولین شنبه انقلاب با عنوان کمیته سلامت در منزل پزشک جانباز 70 درصد آقای احمد خنجری برگزار شد.
 
در این نشست که همزمان با شروع هفته سلامت برگزار شد آقای یوسفی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، دکتر مطهری متخصص طب کار، دکتر هنردوست از اساتید دندانپزشکی و از پیشکسوتان حزب جمهوری اسلامی و معاونت وزارت نفت در دوران انقلاب ،دکتر سیادتی دکترای علوم آزمایشگاهی و طب سنتی،دکتر قربانی به‌عنوان چهره قرانی پزشکان دکتر عین الهی چشم‌پزشک و معاون وزیر در دولت‌های قبل و استاد دانشگاه،دکتر زالی جراح مغز و اعصاب و اساتید دانشگاه ریاست دانشگاه علوم پزشکی،دکتر فتاحی از سازمان نظام پزشکی ،دکتر اسفندیاری ریاست سازمان بهزیستی در دوره‌های قبل و مسئول معاونت بین‌الملل بسیج حضور داشتند.

دکتر زرگر سخنگوی کمیته سلامت جنبش مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شروع این مراسم گفت: به مناسبت شنبه‌های انقلاب و روز جانباز در منزل جانباز سرافراز دکتر خنجری قمی حضور پیدا کردیم تا به این بهانه دور همدیگر جمع‌شویم و به ایشان این روز را تبریک و تهنیت عرض کنیم و با همدیگر به نقل خاطره بپردازیم و 40 سال تاریخ انقلاب را مرور کنیم.

وی بابیان اینکه جانباز دکتر خنجری تا اکنون 11 بار سابقه مجروحیت را داشته‌اند و از چهره‌های فرهنگی انقلاب به شمار می‌روند، افزود: از اینکه من به‌عنوان سخنگوی کمیته سلامت ستاد مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در خدمت و جمع شما عزیزان باشم جای بسی افتخار است و بنده شاگرد تمام عزیزان و مدعوین هستم.

زرگر افزود: چند وقتی است حس می‌کنیم حضرت آقا برای دفاع از ارمان های انقلاب خودشان به وسط میدان آمده‌اند و از دستاوردهای انقلاب دفاع می‌کنند و دستاوردهای انقلاب را با آمار و ارقام بازمان قبل از انقلاب مقایسه می‌کنند و این مسئولین ما را سنگین‌تر می‌کنند چراکه ما موظف هستیم از انقلاب دفاع کنیم و دستاوردهای انقلاب را به همگان منتقل کنیم.

سخنگوی کمیته سلامت جبهه مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب یادآور شد: امروز هفته سلامت شروع می‌شود و این بهانه‌ای خوبی بود که به خاطر تلاقی این مناسبت‌ها دور همدیگر جمع‌شویم و یک‌بار دیگر با همدیگر مرور کنیم در این 40 سال انقلاب چه دستاوردهای نصیب انقلاب شده است.

وی بابیان اینکه دستاوردهای نظام سلامت قابل دفاع است، تأکید کرد: خیلی‌ها به‌نظام سلامت کشور هجمه می‌کنند و بدی‌های این حوزه را میگویند و نیمه‌خالی این لیوان را می‌بینند و ما می‌توانیم نیمه‌پر این لیوان را به مردم نشان دهیم و معرفی کنیم.

زرگر تصریح کرد: از حدود 6 ماه پیش دورهم دیگر جمع شدیم و برای معرفی دستاوردهای را به همگان کمیته‌های مردمی را تشکیل دادیم و امروز برکنار همدیگر صمیمانه از قبل و بعد از انقلاب و پیشرفت‌های که در این مدت انجام‌شده برای همدیگر تعریف کنیم.

وی اظهار کرد: زمانی در کشور ایران پزشکان بنگلادشی،فیلیپینی و هندی برای طبابت حضور داشتند اما امروز به لطف جمهوری اسلامی و انقلاب و آموزش عالی که طی این سال‌ها صورت گرفته است پزشکان حاذقی تربیت‌شده‌اند و امروز ما در عرصه تربیت پزشک خودکفا شدیم و به لطف خدا پزشک صادر می‌کنیم.

وی بابیان اینکه رتبه‌های علمی ما زبان زد شده است، ادامه داد: امروزه دیگران به کشور ما می‌آیند و به‌عنوان توریست پزشکی خدمات پزشکی و درمانی دریافت می‌کنند و امروزه در فرایندی که در جمهوری اسلامی ایران شکل‌گرفته توانستیم  21 سال امید به زندگی را بالا ببریم.

سخنگوی کمیته سلامت جبهه مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بابیان اینکه امروز در عرصه داروسازی به خودکفایی بسیار بالایی رسیدیم، عنوان کرد: در بسیاری از رشته‌ها با کشورهای اروپایی آمریکایی قابل‌مقایسه هستیم و کشورهای منطقه را پشت سر گذاشتیم.

ارسال نظرات