خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان؛

سپاه برای حفظ انقلاب سخت ترین تهمت ها را به جان میخرد

حجت الاسلام حاجی نجفی اعیاد شعبانیه و ماه شعبان را بهترین فرصت برای آماده سازی ضیافت الله بیان کرد.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۱۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ حجت الاسلام غفور حاجی نجفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان در نشست عقیدتی در جمع کارکنان سپاه ناحیه گرگان که در حسینیه ثارالله این سپاه برگزارشد اظهارکرد:عامل رفتارهای هنجارشکن که امروز در جامعه شاهد آن هستیم بی تقوایی و دین گریزی است.

وی درادامه با اشاره به اینکه نتیجه دین گریزی دچار شدن در شداید و سختی های دنیا و جنگ نرم دشمن است اذعان کرد:وقتی خواص جامعه به خاطر بی تقوایی مردود میشوند از عوام چه انتظاری میرود و چه تضمینی است که مردم دچار خطا و تزلزل نشوند.

حجت الاسلام حاجی نجفی ماه شعبان و اعیاد شعبانیه را بهترین فرصت برای آماده سازی ضیافت الله بیان کرد و گفت : از فرصت ماه شعبان استفاده کنید زیرا این ماه به برکت وجود ولادت های ائمه معصومین (ع) از شرافت خاصی برخور دار است و وجود نبی مکرم اسلام روزهای این ماه را روزه و در شبها به مناجات خداوند باریتعالی میپرداختند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز پاسدار و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد:امام (ره) با نگاهی عمیق و ژرف نگرانه نسبت به تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام کرد و امروز حاصل این نگاه، پیروزی در جبهه مقاومت و عرصه های مختلف  است.

وی سپاه را مولود و سرباز انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت : سپاه پاسداران نشان داده است برای حفظ نظام و آرمانهای آن حاضر است سخت ترین تهمت را به جان بخرد اما انقلاب اسلامی آسیب نبیند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها