خبرهای داغ:
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

شرکت راه اهن طرح گسترش ایستگاه راه اهن قزوین را در دستور کار دارد

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: شرکت راه آهن طرح گسترش ایستگاه راه آهن قزوین را در دستورکار دارد.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۳۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰


به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، جواد حق لطفی در جلسه بررسی طرح TOD که بعدازظهر امروز در اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: براساس برنامه های وزارت راه و شهرسازی محور تهران-قزوین- رشت قرار است در سال جاری دوخطه شود.
وی افزود:راه آهن محور قزوین -زنجان هم پیشرفت ۵۳ درصدی دارد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته انتظار می رود تا پایان سال ۹۸ این پروژه ها به بهره برداری برسد.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد: با توجه به ایجاد این شبکه راه آهن شرکت راه آهن طرح گسترش ایستگاه راه آهن قزوین را در دستورکار دارد.
حق لطفی عنوان کرد:اداره کل راه و شهرسازی استان توسعه و باز آفرینی محله راه آهن را هم در دستورکار دارد.
وی تصریح کرد:شهرداری براساس طرح جامع ترافیک طرح توسعه خطوط حمل و نقل عمومی را از سال ۹۰ شروع کرده و مطالعات لازم بیشتر آنها را به اتمام رسانده است.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: اجرای طرح tod را سال گذشته درخواست کردیم که با اجرای آن موافقت شد.
حق لطفی بیان کرد:تاکنون طرحtod در ایران اجرا نشده و این اولین همکاری مشترک برای اجرای چنین طرحی در کشور است که ان شاالله با همفکری و هم افزایی بتوانیم این پروژه را به بهترین شکل ممکن به اتمام برسانیم.
انتهای پیام/پ۹۰۰۱/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار