امام جمعه قرچک گفت: سپاه محصول فرهنگ ناب عاشوراست و توسط حضرت امام خمینی (ره) برای حفاظت از انقلاب اسلامی تشکیل شد.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۴۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی  در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: دنیا تشنه رحمت و تشنه دین حضرت محمد (ص) است.

وی بیان کرد: در ماه شعبان قرار داریم، ماهی که بندگان خدا در آن از رزق و روزی خاصی برخوردار هستند و خداوند در این ماه با‌برکت روزی‌های بزرگ را به بندگان خود عطا می‌کند.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: همه نعمت‌های جهان و روزی‌های انسان در دست خداست، اعتبار، آبرو، سلامتی، سعادتمندی و مقام و منزلت نیز در دست خداست اگر بخواهد مقام و منزلت می‌دهد و اگر هم نخواهد به خواسته‌های خود نخواهید رسید.

وی خاطرنشان کرد: به‌جای اینکه روزی خود را در جای دیگر دنبال کنید، روزی و مقام و منزلت را از خدای خود بخواهید تا عاقبت به‌خیر شوید.

اسماعیلی با بیان اینکه ماه شعبان ماه پیامبر اکرم (ص) است، گفت: در این ماه درهای رحمت بهشت باز می‌شود تا بندگان خالص خدا از درخت طوبی استفاده لازم و کافی را ببرند و گناهان بندگان گناهکار در این ماه می‌ریزد.

وی اظهار کرد: هر کس در مسیر امر به معروف و نهی از منکر قرار می‌گیرد باید از امام سجاد (ع) الگو بگیرد و راه و روش آن حضرت را سیره راه خود قرار دهد.

امام جمعه قرچک بیان کرد: پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی 40 سال عمر انقلاب سخت‌ترین مأموریت‌ها را انجام دادند و در‌حال حاضر خطیرترین وظیفه در پیش‌روی آنهاست.

وی تصریح کرد: اگر سپاه نباشد ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سست می‌شود، سپاه در همه حال پشتیبان انقلاب اسلامی ایران بوده و نمونه بارز آن در فتنه 88 ماند برگ زرین درخشید.

اسماعیلی با بیان اینکه دشمن در هر زمان خواست به اسلام و نظام ضربه بزند سپاه را در مقابل خود دید، خاطرنشان کرد: سپاه، داعش را در سوریه و عراق زمین‌گیر کرد و آنها را از بین برد و به کسانی که می‌گفتند نمی‌شود، نشان داد هر چیزی که بخواهد صورت می‌گیرد.

وی خطاب به مسؤولان گفت: سپاه محصول فرهنگ عاشوراست، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) شکیل شد.

امام جمعه قرچک اظهار کرد: هر چقدر دشمنان نظام و استکبار از سپاه ناراحت باشند، بدانید مردم مظلوم کشورهای جهان از سپاه پاسداران راضی هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی هر‌قدر اتحاد و همدلی بیشتری داشته باشند، موفق‌تر خواهند شد، تصریح کرد:مسؤولان به‌خوبی جانبازان را درک نمی‌کنند و به حق و حقوق آنها توجه زیادی نمی‌شود.

اسماعیلی در پایان متذکر شد: هرچه در نظام اسلامی قرار دارد به برکت خون شهیدان و جان‌فشانی‌های جانبازان والامقام صورت گرفته است که سلامتی و جان خود را برای اقتدار نظام و آسایش مردم تقدیم کردند.

ارسال نظرات