خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدارسید علی مهاجر نقش آفرینی سپاه در عرصه های مختلف را حاصل تفکر انقلابی این نهاد مقدس بیان کرد.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۴۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج به مناسبت روز پاسدار و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت :عامل انسانی در سپاه ، پاسداری است که با توکل بر خدا اقتدار نظام و سپاه را بیشتر میکند.

وی درادامه افزود : امروز سپاه بعنوان پاسدار انقلاب وظیفه دارد در رسالت پاسداری خود آنچنان خوب عمل کند تا انقلاب اسلامی شکوفا تر شود.

مهاجر با اشاره به اینکه سپاه توانسته با اطاعت از ولی امر مسلمین و همچنین توکل بر خدا و ائمه معصومین نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کند گفت:فنداسیون وجودی سپاه امروز وسعت پیدا کرده است و بسیاری از مسئولیت ها و کارهای روی زمین مانده انقلاب را سپاه انجام میدهد.

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه سپاه برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی جزء رهبری کس دیگری را نمیشناسد گفت : ما در دفاع از انقلاب اسلامی قرص و محکمیم و برای دفاع از انقلاب و حفظ دستاوردهای آن با اطاعت ازفرامین رهبری عمل میکنیم.

وی در پایان گفت : نقش آفرینی سپاه در عرصه های مختلف حاصل تفکر انقلابی این نهاد مقدس است و ثمره خون پاک شهدای این نهاد مقدس پیروزی های بزرگ بین المللی از جمله جبهه مقاومت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها