خبرهای داغ:
فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت وحدت نیروهای مسلح امن ترین کشور جهان است.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۵۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صادق نوری افزود: نیرو های مسلح کشور ما، مردمی‌ترین نیروهای مسلح دنیا است که پشتیبانی و حمایت مردم را به دنبال دارد .

وی ادامه داد: نیروهای مسلح ما همه در کنار مردم زیر پرچم جمهوری اسلامی و ولایت یک قدرت برتر و ید واحد هستند که منسجم و یکپارچه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر قدرت های جهان دفاع می کنند .

نوری اضافه کرد: نیرو های مسلح ما ارتش و سپاه و بسیج  باید یدواحده باشند تا با مشت محکم و آهنین خود در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند.

وی افزود: اکنون به برکت نیروهای مسلح و پرتوان کشورمان، ایران اسلامی امن ترین کشور جهان است و علاوه از امنیت داخلی امنیت کشورهای منطقه را نیز تامین می کنند .

فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه بیان کرد: اساسی ترین فرق ما با دیگر ارتش های جهان و دنیا این است که تمام دستورالعمل های ما را ولی فقیه زمان تصویب و نظارت دارد.

وی در ادامه جانبازان را ولی نعمتان این نظام مقدس دانست و افزود: ما باید قدر این جانبازان را که در دوران دفاع مقدس و در عرصه های مختلف دارای و جان با ارزش خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و کار بسیار بزرگ و ارزشمندی را انجام داده اند بدانیم و از تجربیات آن ها استفاده کنیم.

در پایان این مراسم به مناسبت روز ارتش، سپاه، پاسدار و جانباز به نمایندگی از هر قشر یک نفر تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها