خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر با امیر سعید اثنی عشریه فرمانده تیپ 230 شهید متاجی گرگان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۵۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان به همراه حجت الاسلام حاجی نجفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در این سپاه با امیر اثنی عشریه فرمانده تیپ 230 شهید متاجی گرگان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار امیرسرتیپ دوم ستاد سعید اثنی عشریه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وروز پاسدار به سبز پوشان سپاه گرگان گفت : بین سپاه و ارتش تعامل خوبی برقرار است و بسیاری از مشکلات کشور نیز با تعامل قابل حل و نیز باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی در منابع میشود.

وی در ادامه افزود : ماموریت سپاه و ارتش کاملا متفاوت است و امروزارتش در کنار برادر سپاهی برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایستاده است.

در این دیدار همچنین سرهنگ دوم پاسدارسید علی مهاجر فرمانده سپاه گرگان با تقدیرو تشکر از همکاری های تیپ 230 شهید متاجی در برنامه ها که به مناسبت های مختلف در شهرستان گرگان برگزار میشود گفت :امروز وجود سپاه و ارتش برای انقلاب اسلامی از هر زمان دیگر ضروری تر است و دشمنان درصدد هستند تا به این تعامل و همکاری خدشه وارد کنند.

گفتنی است در پایان این دیداربا اهداء لوح از طرف فرمانده سپاه گرگان از زحمات فرماندهی و کارکنان تیپ 230 شهید متاجی گرگان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها