دبیر شورای فرهنگ عمومی میامی گفت:

برگزاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی با ٦٢ مصوبه در سال ٩٦

دبیر شورای فرهنگ عمومی میامی گفت:جلسات این شورا در سال گذشته ٦٢ مصوبه داشته است.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۶۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،رضا مهدیان  گفت:شورای فرهنگ عمومی میامی در سال٩٦تعداد٦٢مصوبه داشته است.

مهدیان افزود: یکی ازنهادهای مهم فرهنگی،تشکیل و راه‌اندازی نهاد مبارک شورای فرهنگ عمومی می‌باشد که امروزه در مناطق مختلف کشورهای ثمرات خوبی به دنبال داشته است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی گفت:فعالیت این شورا، در شهرها تبدیل به یک نیاز و ضرورت شده است که این امر بیانگر استفاده درست این نهاد از نظرات مردمی و نقش بی‌بدیل آن در شکل‌گیری فرهنگ عمومی است.

مهدیان افزود: با توجه به نقش مهم فرهنگ در توسعه و پیشرفت و فعالیت‌های اجتماعی، تشخیص نیازهای فرهنگی جامعه و ضرورت هماهنگی و همسویی صاحب‌نظران، کارشناسان و برنامه‌ریزان فرهنگی در شناخت این نیازها که از موضوعات مهم این حوزه به شمار می‌روددرشهرستان میامی شاهد برگزاری جلسات مختلف با محوریت امام‌جمعه شهرمیامی بوده‌ایم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی گفت:به همین منظور در سال ٩٦تعداد٨جلسه درسطح شهرستان میامی با ٢٩دستور کار و٦٢مصوبه فعالیت خوبی داشته است.

وی افزود: سبک زندگی اسلامی، ترویج فرهنگ عفاف و پوشش بر اساس فرهنگ اسلامی، صله‌رحم و الگوهای تعاملات اجتماعی، خانوادگی، ایجاد هماهنگی در برنامه‌های تحقیقاتی، فرهنگی وهنری و تدوین سیاست‌های فرهنگی مناسب و کاربردی به‌منظور افزایش نشاط اجتماعی از مهم‌ترین اولویت‌های شورای فرهنگی شهرستان میامی در سال ٩٦بوده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار