مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
سردار حسینی گفت: سپاه پاسداران، پاسدار انقلاب اسلامی و شایسته یک سازمان نظامی است و باید به بهترین شکل ادامه داشته باشد
کد خبر: ۹۰۰۸۸۷۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسینی؛ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در مراسم روز پاسدار که در حسینیه ثارالله سپاه استان برگزار شد، گفت: امام (ره) به دلیل گذشت ، فداکارای ، جانبازی و از خودگذشتی پاسداران روز میلاد امام حسین(ع) را روز پاسدار نامگذاری کردند.

وی بیان کرد: ایثار ، گذشت ، ظلم ستیزی، قیام برای اصلاح دین جدش از اهداف راهبری امام حسین(ع) بود و سرانجام این قیام منجر به آسمانی شدن امام حسین(ع) و یارانش شد که امروز به همین خاطر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، امام حسین(ع) را الگوی خود قرار می دهد.

سردار حسینی اظهار کرد: تبلیغ دین در عمل و دعا سرلوحه کار امام حسین(ع) بود و امام (ع) در دعای عرفه، عرفان شناسی و خدا شناسی را تبلیغ می کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) افزد: سپاه پاسداران، پاسدار انقلاب اسلامی و شایسته یک سازمان نظامی است و باید به بهترین شکل ادامه داشته باشد.

وی تسریع کرد: بیشتر سازمانها وظیفه تخصصی دارند و در زمینه تخصص خود ایفای نقش می کنند اما سپاه پاسداران وظیفه دارد که در تمام زمینه ها در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و امنیت و حفاظت از ارزش های نظام را تامین کند.

سردار حسینی عنوان کرد: امروز دشمنان سعی دارند سپاه پاسداران را از مسیر اصلی انقلاب منحرف ، و تبدیل به یک سازمان بی کیفیت و امر و نهی کنند اما زهی خیال باطل که پاسدران با شایستگی کامل در مسیر اصلی انقلاب حرکت می کنند.

 

 

 

ارسال نظرات