فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: هرکدام از اعضای شهرداری و شورای شهر به‌راحتی می‌توانید مشکلی از یک محله را حل کند اما نیازمند اتاق اندیشه روز هستید.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۸۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار خرم‌آباد ضمن تبریک اعیاد شعبان اظهار داشت: در مدتی که شهرداری و شورای شهر مستقرشده آرامشی در شهر حاکم شده و میزان نقدها نسبت به این افراد کمتر شده درحالی‌که قبلاً نقد زیادی در مورد شورای شهر وجود داشت و هرساله‌ای نقدها، شایعات و جوسازی‌ها وجود داشت که امسال تاکنون شاهد این موضوعات نبودیم و دلیل این آرامش می‌توان بهتر شدن کیفیت کار و بلوغ فکری مردم درزمینهٔ فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر باشد.

وی با اشاره به اینکه شما به دنبال حل مشکل مردم هستید افزود: هرکدام از اعضای شهرداری و شورای شهر به‌راحتی می‌توانید مشکلی از یک محله را حل کند اما نیازمند اتاق اندیشه روز هستید و به دنبال ایجاد درآمد در شهرداری باشید و مشارکت‌جو و ریسک‌پذیر باشید.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه سپاه لرستان نیز در حیطه درآمدزایی تلاش‌های فراوانی کرده است، عنوان کرد: سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در شش‌ماهه دوم سال 96 موفق به خرید هتل سه ستاره‌ای در مشهد مقدس برای کارکنان این ارگان از محل درآمدهای خود سپاه شد.

وی با اشاره به اینکه اختلاف‌نظر بین اعضای شورا طبیعی است اما امیدوارم تحت هیچ شرایطی اجازه ندهید وحدت شما از بین برود ف تصریح کرد: بعد از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اگر نمودار خطی آن را بکشیم شاید به‌اندازه 200 سا ل کار بی‌نظیر انجام‌شده و اگر جبهه‌گیری خاصی نبود شاید بیشتر از این پیشرفت می‌کردیم.

کشکولی گفت: هر دولتی که بر روی کارآمد کارهای خوبی انجام داده و سطح شوراها در لرستان هر دوره فعالیت‌هایی کم‌وبیش انجام داده اما مهم پاس داشتن وحدت بین اعضای شورا و حمایت از شهردار است که باید همواره صورت گیرد.

وی افزود: موفقیت هر شهر درگرو افزایش طول عمر خدمت شهردار است چراکه ثبات در داشتن این سمت سبب تقویت فعالیت مسئول و پیشرفت شهر می‌شود.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ضمن اعلام آمادگی سپاه در راستای انجام فعالیت‌ها در سطح شهر اظهار داشت: در حیطه فرهنگی محرومیت زایی، حاشیه‌نشینی، اعتیاد و ... فعالیت دارد و بنابراین است به‌عنوان یک ظرفیت باهدف کمک به هر ارگان پیش می‌رویم و کمک‌حال ادارات و دولت هستیم.

وی بابیان اینکه نیازمند کار تحولی و بزرگ در شهر خرم‌آباد هستیم خاطرنشان کرد: اگر برنامه 5 ساله دارید به دنبال انجام چند کار تحولی در این مسیر باشید تا مثمر ثمر باشد.

کشکولی با اشاره به اینکه سپاه در بحث آزادسازی قلعه پیش‌قدم شده، عنوان کرد: بحث آزادسازی قلعه موضوعی قدیمی است و ما به دنبال حل این مشکل هستیم درصورتی‌که بودجه کامل پرداخت شود تا دو سال دیگر نقل‌مکان می‌کنیم که خود یک اگر تحولی بزرگ به شمار می‌رود.

وی بابیان اینکه در عین وحدت بین اعضای شورا جروبحث و آزاداندیشی نیز باید وجود داشته باشد تصریح کرد: درآمدزایی برای شورای شهر جز واجبات است   و در این راستا راهکارهای زیادی وجود دارد که نیازمند مشارکت و صحبت کردن با مردم هست.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه ورود بخش خصوصی رد زمینه رفع مشکلات شهر می‌تواند مثمر قمر باشد خاطرنشان کرد:   در حیطه فرهنگی شهر ما چالش و مشکلات زیادی دارد که سپاه کمک می‌کند و اراده جمعی می‌تواند در پیشرفت شهر ما تأثیرگذار باشد

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات