در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از هفته هشتم دور دوم این رقابت ها سردار بوکان در خانه میزبان داماش گیلان بود.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۹۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از هفته هشتم دور دوم این رقابت ها سردار بوکان در خانه میزبان داماش گیلان بود.

در این بازی که استادیوم سوت و کور خاتم النبیا برگزار شد سرداری ها با ۲ گل از حریق خود پیش افتادند اما در نهایت و با دو گل دقایق پایانی همشهریان سردار جنگل بازی به تساوی دو بر دو دست یافت.

سرداری ها با این تساوی بالاتر از پالایش ابادان و تنها با تفاضل گل بهتر و با ۵ امتیاز در رده یکی مانده به اخر جدول ۶ تیمی این گروه قرار گرفت. با این تساوی و سکوهای خالی استادیوم ۵ هزار نفری خاتم النبیا باید کار سردار را در لیگ جاری دسته دوم فوتبال کشور پایان یافته دانست.

گل های این دیدار برای سردار را سامان نور محمدی و جابر نصیری به ثمر رساندند.

هم اکنون تم شهرداری بوشهر با ۲۰ امتیاز و با فاصله زیاد از تیم ۱۴ امتیازی نفت و گاز گچساران خود را در یک قدمی لیگ دسته یک کشور می بیند.

در پایان این دیدار نیز سرپرست داماش گیلان در گفتگو با خبرنگاران هواداران سردار را بهترین هوادار فوتبال ایران دانست و عنوان کرد: هواداران سردار کاری کردند که هر وقت نام بوکان بیاید به احترامشان بایستیم و کلاه از سر برداریم.

محمد رضا حاجی پور با تشکر از مهمان نوازی خوب هواداران بوکانی گفت: شرایط میزبانی عالی بود.

مهمان نوازی کردهای خونگرم باعث شد تا ذره ای احساس غربت نکنیم و خاطره خوبی از بوکان نه تنها در ذهن ما بلکه همه گیلک ها ماندگار شود.

رفتار دوستانه هواداران دو تیم در دو بازی رفت و برگشت باعث شد تا نقطه عطفی در تاریخ روابط همیشه خوب کرد ها و گیلک ها به ثبت برسد. هواداران سردار کاری کردند که هرگاه که نام بوکان به زبان بیاید به احترام شان بایستیم و کلاه از سر برداریم.

ارسال نظرات