فرمانده سپاه بوکان گفت: براساس آنچه در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران آمده است سپاه نقش اساسي را در پاسداري از انقلاب و حفظ دستاوردهاي آن بر عهده دارد.
کد خبر: ۹۰۰۸۹۰۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، پیش از آغاز خطبه های نماز جمعه بوکان فرمانده سپاه این شهرستان در سخنانی با تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار عنوان کرد: امروز استکبار جهانی و امریکا با تمام توان خود در حال ایجاد ناامنی در منطقه برای نجات رژیم صیهونیستی است.

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی افزود: تلاش نيروهاي سپاه در حفظ امنيت ملي و دفاع از انقلاب اسلامي تنها مربوط به مرزهاي كشور نبوده و فعاليت هاي آن در منطقه، رهگيري عوامل ضد انقلاب، ارتباط با گروهها و جنبش هاي اسلامي منطقه ، ارتباط با نخبگان و رهبران جنبش ها و هدايت و مديريت برخي از اين گروهها در مبارزه عليه ظلم ( كه بر اساس قانون اساسي مبني بر وظيفه جمهوري اسلامي در حمايت از ملت هاي ستم ديده صورت مي‌گيرد) باعث شده است تا سپاه شناخت زيادي بر اوضاع منطقه اي داشته باشد.

فرمانده سپاه گفت: مدافعان حرم که بیشتر انان از جوانان نسل سوم انقلاب نیز هستند اکنون هزاران کیلومتر دور تر از خانه با خون خود دارند از دین محمدی و نقشه های استکبار برای ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی مبارزه می کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان تمام تلاش خود را برای برهم زدن امنیت کشور نیز در دستور کار خود قرار دادند که با همت نیرو های نظامی و شما مردم با بصیرت تمام نقشه های انان نقشه بر آب خواهد شد.

جمشیدی ادامه داد: به طور كلي نقش اساسي سپاه در تأمين امنيت كشور و مقابله باضد انقلاب تا جائي بود كه حضرت امام (ره) فرمودند: اگر سپاه نبود كشور هم نبود.

فرمانده سپاه بوکان گفت: براساس آنچه در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران آمده است سپاه نقش اساسي را در پاسداري از انقلاب و حفظ دستاوردهاي آن بر عهده دارد و اين وظيفه به اين جهت به سپاه واگذار شده است كه اولا فلسفه شكل گيري آن براي حفظ انقلاب اسلامي و پاسداري از آن بوده و ثانياً نيروهاي تشكيل دهنده آن خود از عوامل و مبارزين اصلي انقلاب اسلامي محسوب مي شوند و تجربه و شناخت زيادي را در مورد چگونگي بسيج مردمي در دوران انقلاب و مبارزه با گروهكهاي ضد انقلاب دارا مي‌باشند.

ارسال نظرات