ویژه برنامه اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، با حضور مسئولین شهرستان تکاب، کلیه ی پاسداران و خانواده های محترم پاسداران، جانبازان و ایثارگران و خانواده های معظم شهداء در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۸۹۰۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگذاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب در این مراسم ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان و تبریک اعیاد شعبانیه گفت : پاسداری شغل نیست ، بلکه یک ارزش است . پاسداری یک فرهنگ است . پاسداری استمرار راه امام حسین (ع) می باشد. پاسداری از انقلاب اسلامی یک شغل نیست، بلکه رسالتی است که با بازنشستگی پایان نمی‌پذیرد.

سرهنگ زینال نژاد افزود: امام حسین(ع) پاسدار اسلام بود پاسداران این فرهنگ را از سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) کسب کرده اند و عنوان پاسداری مسئولیت خطیر و سختی است که این انسان های از جان گذشته بر دوش می کشند.

در ادامه این مراسم امام جمعه ی شهرستان تکاب ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت : پاسداری عشق، ایمان، بصیرت، سیاست، اخلاص، استقامت، ایثار، امید و شجاعت را در خود جای داده است. پاسداران و جانبازان، حافظان ارزش ها و آرمان های ناب انقلاب اسلامی ایران هستند و امام حسین (ع) و برادر باوفایش را الگوی بی بدیل خود می دانند.

حجت الاسلام عیسی برادری افزود : خدمت در زیر پرچم ولایت و الگوگیری از معصومان، بزرگترین افتخار پاسداران و جانبازان است و در دفاع از حریم ولایت از امام و پیشوای خود درس گرفته اند. امروز مخالفان اسلام، شيعه و نظام جمهوري اسلامي با هم متحد شده اند و در مقابل ايران صف آرايي کرده اند و از اين رو بايد همه افراد جامعه پاسدار ارزش هاي انقلاب، جمهوري اسلامي و خون شهدا باشند.

در ادامه فرماندار شهرستان تکاب با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: امنیت امروز کشور ما، حاصل تلاش های شبانه روزی و بی وقفه ی نیروهای نظامی و انتظامی می باشد .

مهندس مکرمی افزود: ما امروز باید قدر این نیروهای ارزشی و ولایی جامعه خود را بدانیم ، چراکه وجود این عزیزان باعث امنیت و آسایش ما در زندگی شده است و در شرایطی که اکثریت کشورهای منطقه از ناامنی رنج می برند ، ما در امنیت کامل به سر می بریم . امروز سپاه علاوه بر فعالیت درخشانی که در عرصه ی نظامی دارد ، در فعالیت های مختلفی چون محرومیت زدایی ، عمران و سازندگی و ... فعالیت می نماید و این پیشرفت حاصل تلاش نیروهای سپاهی عزیز بوده است .

در پایان این مراسم لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود به رزمندگان پیشکسوت شهرستان تکاب ، جانبازان و خانواده های معظم شهداء و پاسداران نمونه ی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب اهداء گردید.

ارسال نظرات