خبرهای داغ:
کارشناس روابط بین الملل گفت: سلفی‌های تکفیری بدترین ضربه را به پیکره اسلام در طول تاریخ زدند و داعش گروهی با افکار سلفی تکفیری است که جنایت‌های آن بر هیچ کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۹۰۰۸۹۱۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸
سلفی‌های تکفیری بدترین ضربه را به پیکره اسلام وارد کردند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید محمد ساداتی نژاد ظهر امروز در کمیسیون علمی همایش جریان شناسی فرهنگی در عرصه بین الملل در مجتمع عالی امام خمینی (ره) با اشاره به تعریف جریان‌های فرهنگی اظهار کرد: این جریان‌ها مجموعه‌ای از کنش گر‌های فرهنگی نظام‌مند هستند که بر جامعه تاثیر می‌گذارند.

وی ادامه داد: خوارج گروهی بود که انجام گناه کبیره را کفر می‌دانست و خوارج جریان در جامعه اسلامی بود که آثاری را برجای گذاشتند.

کارشناس روابط بین الملل ادامه داد: سلفی‌های تکفیری بدترین ضربه را به پیکره اسلام در طول تاریخ زدند و داعش گروهی با افکار سلفی تکفیری است که جنایت‌های آن بر هیچ کسی پوشیده نیست.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: تنها جریانی که در جهان اسلام موفق بوده و آثار مثبتی داشته است، انقلاب اسلامی بود. این انقلاب توانست که نقشه‌های دشمنان را در منطقه متوقف یا محدود کند، دلیل موفقیت انقلاب اسلامی تکیه بر ارزش‌های اسلامی و داشتن پشتوانه مردمی بود، همچنین انقلاب اسلامی بر مقابله با مستکبرین تاکید داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها